کد خبر: ۱۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
امام جمعه کیش:
حجت الاسلام والمسلیمن بی نیاز امام جمعه کیش گفت: رفع مشکل مردم و پیشرفت و توسعه کیش، منوط به ثبات مدیرتی و حمایت همه جانبه از مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش است.

حمایت از ثبات مدیریتی لازمه پیشرفت و توسعه کیش است

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش: حجت‌الاسلام و المسلمین بی‌نیاز امام جمعه کیش در آیین تکریم سعید پورزادی و معارفه رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که عصر چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد؛ گفت: سازمان منطقه آزاد کیش پس از ۵ ماه اداره به صورت سرپرستی، شاهد حضوری مدیرعاملی است که تمامی اقشار مختلف مردم و فعالان اقتصادی و مسوولان و مدیران منطقه برای همکاری و همدلی در مراسم معارفه ایشان شرکت کرده اند.

وی از پیگیری و دستور آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان برای پایان دادن به بی ثباتی در مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش قدر دانی کرد و مراتب ارادت رئیس جمهور کشورمان را به اقشار مختلف مردم کیش ابراز داشت.

امام جمعه کیش با بیان این که از مناطق آزاد فقط اسمی باقی مانده است؛ خواستار برگرداندن مزایا و ویژگی‌های قانونی مناطق آزاد و حمایت از آن‌ها شد و افزود: از مسوولان، فعالان اقتصادی، اقشار مختلف مردم و بخش خصوصی تقاضا دارم تا بر اساس سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بر اساس شعار سال مهار تورم و رشد تولید به صحنه بیایند تا مشکلات را با مشارکت یکدیگر رفع کنیم.

وی با تاکید بر این که باید نگاه سیاسی از جزیره کیش برداشته شود؛ خاطر نشان کرد: جزیره کیش محلی است برای انجام فعالیت‌های تجاری، گردشگری و اقتصادی و نیز رسالت‌هایی که برای این منطقه تعریف شده است از اینرو باید طبق آن طوری برنامه ریزی و پیگیری شود تا ما بتوانیم زمینه رشد و پیشرفت جزیره کیش را شاهد باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار تقویت حضور نیرو‌های کارآمد مدیرتی، انقلابی، ولایی و ارزشی و فراهم کردن زمینه حضور آنان برای خدمات بهتر در جزیره کیش شد.

وی تقویت سرمایه اجتماعی، رسیدگی به بحث درمان و آموزش و پرورش، کاهش نارضایتی‌ها و جلوگیری از گرانی‌های افسار گسیخته در جزیره کیش را در اولویت رسیدگی به مشکلات دانست و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت دولت مردمی و و توجه و برنامه ریزی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این مشکل رفع شود.

امام جمعه کیش خواستار تقویت مقوله فرهنگ در جزیره کیش شد و با بیان این که وضعیت فرهنگی و توجه به فرهنگ درجزیره کیش ضعیف است و نیاز به تقویت دارد؛ تاکید کرد: با توجه به نگاه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ انتظار می‌رود در بحث فرهنگ با توجه به ظرفیت ها، قابلیت‌ها و زمینه‌های فرهنگی فراوانی در جزیره کیش، توجه و حمایت بیشتری در این خصوص صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: برنامه‌های خوب فرهنگی در جزیره اجرا می‌شود که در صورت حمایت شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود.

امام جمعه کیش وضعیت عفاف و حجاب را علیرغم زحمات زیاد مسوولان، قابل قبول و مناسب ندانست و اظهار داشت: در بحث حجاب و عفاف، نیازمند کار جدی، عزم راسخ و برنامه‌ریزی منطقی، عقلانی و حساب شده هستیم تا جلوی جلوی برهنگی، بی عفافی و بی حیایی را بگیریم و با آن مقابله کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با انتقاد از عدم ورود خودرو به جزیره کیش افزود: واردات خودرو از سرزمین اصلی و خارج از کشور به جزیره کیش ممنوع است و از سوی دیگر مجوز ورود خودرو از منطقه آزاد کیش به سرزمین اصلی نیز داده شده است؛ این موضوع مردم را گریبانگیر مشکلات عدیده‌ای کرده است.

امام جمعه کیش تاکید کرد: براستی مردم در خصوص عدم ورود خودرو در رنج هستند از اینرو از مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تقاضا دارم در راستای رفع مشکل مردم رایزنی‌های لازم را بعمل آورند.

وی از زحمات و خدمات مهدی کشاورز مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش و سعید پورزادی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش که در ۵ ماه گذشته سرپرستی سازمان منطقه آزاد کیش را نیز عهده دار بود؛ تشکر و قدردانی کرد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.