کد خبر: ۱۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت:‌ هیچگونه افزایشی در قیمت نان و آرد وجود ندارد و مردم گرانفروشان را با سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا بر خورد جدی با آنها بشود.

هیچگونه افزایشی در قیمت نان وجود ندارد

مخاطب۲۴ : به نقل از فارس ؛‌خبر‌هایی بود مبنی بر اینکه اتحادیه نانوایان نامه‌ای به سازمان حمایت کننده و از مصرف کننده برای افزایش دادن قیمت نان نوشته و آن‌ها هم با افزایش قیمت نان موافقت کرده‌اند، اما قیمت جدید تاکنون به صنوف ابلاغ نشده است به همین دلیل برخی از نانوایان در سطح استان تهران و سایر شهرستان‌ها نرخ مصوب را رعایت نمی‌کنند و زیر پوستی قیمت را افزایش داده‌اند، برای بررسی صحبت و سقم این موضوع با مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفتگو کردیم.

امرالهی در این باره که آیا تغییر جدیدی در قیمت نان وجود داشته است، گفت: هیچ گونه تغییر در قیمت نان و آرد وجود نداشته و هر گونه فروش بیش از نرخ مصوب گرانفروشی به حساب می‌آید و بخش بازرسی و تعزیرات برخورد خواهد کرد.

 

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی درباره اینکه آیا اطلاع دارید که اتحادیه‌ها نامه به سازمان حمایت برای افزایش قیمت نان نوشته باشند؟ گفت: از وجود چنین درخواستی اطلاع ندارم، اما با اظیمینان می‌گویم که هیچ افزایش قیمتی در نان و آرد وجود نداشته است.

امرالهی تاکید کرد که مردم هر گونه گرانفروشی بیش از نرخ مصوب را با شماره ۱۲۴ اطلاع د هند و مطمئن باشند که در کوتاه‌ترین زمان برخورد خواهد شد.

امرالهی ادامه داد: دولت یارانه آرد را خودش پرداخت می‌کند و به همین دلیل نانوایان را موظف کرده است که برای رفاه مردم به قیمت مصوب به مردم بفروشند وحتی با افزایش قیمت گندم در سال جاری هم دولت سهم یارانه پرداختی خود را افزایش می‌دهد تا نان گران نشود.

وی ادامه داد: دولت برای تشویق نانوایان و جبران هزینه‌های آن‌ها پایان هر روز ۱۵ تا ۳۰ درصد نان پخت شده را در قالب مشوق به حساب آن‌ها واریز می‌کند.

برخی از نانوایان اخیرا قیمت‌های بیشتری را برای تحویل هر قرص نان از خریدار می‌گیرند، قبلا این گرانفروشی‌ها به بها نه نان کنجدی، کنجدی یک رو و دور بود، اما مدتی است که برای نان معمولی هم رقم بیشتری دریافت می‌کنند و در نانوایی‌هایی که کارت هوشمند وجود ندارد این مسئله رایج‌تر است و خیلی از مردم به قول خودشان به خاطر چند هزار تومان حاضر نیستند با این گونه نانوا‌ها دهان به دهان شوئد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحیم کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
0
0
اداره تغییرات آیا نان سنگگ 20000هزار تومان نخرید اند که ازهمه چیز بی اطلاع هستند
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
اعلام نتایج رسمی انتخابات مجلس title
نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چند حوزه انتخابیه به صورت رسمی اعلام شد.
فیلم کامل مبارزه امیر علی‌اکبری برابر آرجالان بولار هندی-کانادایی title
رویداد یکصد و شصت و ششم سازمان وان چمپیونشیپ، امروز در استادیوم "لوسیل" برگزار شد و امیر علی‌اکبری در ششمین مبارزه خود در این سازمان در مقابل آرجالان بولار فایتر هندی - کانادایی به دلیل کارت قرمز و دیسکاله به پیروزی دست یافت.
ایجاد فرصت مخاطب ۲۴ برای تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس title
مخاطب ۲۴ با هدف ایجاد بستر مناسب برای «انتخاب اصلح» و آشنایی مردم با داوطلبان انتخابات‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نظرات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های آنها، آمادگی خود را برای میزبانی از شخصیت‌ها، گروه‌ها و احزاب سیاسی فعال در انتخابات و انعکاس دیدگاه‌های آنان اعلام می‌کند.
برگزیده
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.
حال قهرمان سنگین وزن اردبیلی چطوره؟ title
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک هفته جاری از بیمارستان مرخص می‌شود و بیماری دیابت او تحت کنترل است.