کد خبر: ۱۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
رسانه‌هایی مانند فوت مرکاتو و گل خبر می‌دهند که لیونل مسی پیشنهاد حضور در الهلال را پذیرفته است.

پیشنهاد نجومی الهلال به مسی

مخاطب۲۴ : به نقل از فرارو ؛ مسی پیشنهاد ۱.۲ میلیارد یورویی الهلال را پذیرفت!

چنانچه رسانه‌ای یک سال قبل اعلام می‌کرد که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای فصل ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴ در لیگ عربستان برابر هم قرار می‌گیرند، این خبر یک جوک و شایعه خنده‌دار به نظر می‌رسید، اما رویای عربستانی‌ها در حال تحقق است و گفته می‌شود که کاپیتان قهرمان جام جهانی، راهی ریاض می‌شود.

رسانه فوت مرکاتو مدعی است که خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه‌های لئو، پیشنهاد ۱.۲ میلیاردی الهلال را پذیرفته است. در این گزارش آمده است:

 

دیگر در جدایی او از PSG شکی نیست، لیونل مسی همچنان برای بازگشت به بارسا امیدوار است، اما دولت عربستان سعودی از طریق باشگاه الهلال، بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ را به او پیشنهاد می‌کند. چیزی که تعادل را بیش از پیش کاهش می‌دهد.

چگونه می‌توان عملکرد مسی در فصل آخر حضورش در فرانسه را قضاوت کرد؟ بازیکنی که در لیگ ۱۶ گل زد و ۱۶ بار پاس گل داد. اما اغلب هواداران در خارج از زمین و بابت شکست‌ها و عدم تأثیرگذاری لئو در بازی‌های بزرگ، او را هو می‌کردند. رفتار‌های لئو مانند سفر بدون اجازه به عربستان یا غیبت در جوایز UNFP و شرکت در یک کنسرت در بارسلونا، پاریس را آزرده خاطر کرده است.

لیونل مسی حالا اجازه دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. براساس اطلاعاتی که به دست فوت مرکاتو رسیده، اکنون روند مذاکرات به طور کامل به سمت عربستان سعودی است. هواداران لئو که در اعماق قلب خود امیدوار بودند او یک بار دیگر لباس بارسا را بر تن کند، کم کم به این ایده عادت کرده‌اند که او راهی خلیج فارس می‌شود تا پیراهن الهلال را بر تن کند، باشگاهی که دشمن النصر و کریستیانو رونالدو است.

طبق اطلاعات ما، تیم عربستانی یک قرارداد باورنکردنی را به نابغه آرژانتینی پیشنهاد داده است. اگر لیونل مسی راهی عربستان شود، مبلغ سرسام آور ۱.۲ میلیارد یورویی را در طول ۲ سال دریافت می‌کند. یعنی ۶۰۰ میلیون در سال که دو برابر مبلغ قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر است.

مبالغ معجزه‌آسایی که به برادر و پدر لیونل مسی نیز اجازه می‌دهد تا بزرگ‌ترین پورسانت تاریخ فوتبال را دریافت کنند. انتخاب اول کاپیتان تیم ملی آرژانتین همیشه باشگاه بارسلونا بوده است، اما عدم قطعیت در مورد طرح فیرپلی مالی ارائه شده توسط باشگاه کاتالانی به لالیگا این بازیکن را مجبور کرد که با اکراه راهی خلیج فارس شود.

مسی حتی آخرین در را به روی بارسا باز گذاشته و حاضر است برای حل مشکلات بلوگرانا با لالیگا صبر کند، اما در حال حاضر روند به وضوح به سود عربستان سعودی پیش می‌رود، زیرا طبق اطلاعات ما، پدر مسی قبلاً پیشنهاد انعقاد قرارداد با الهلال را پذیرفته است.

گزارش فوت مرکاتو در اینجا به پایان رسید و جالب اینکه وب سایت گل نیز در خبری فوری و اختصاصی مدعی شد که مسی برای حضور در الهلال به توافق رسیده و همه چیز در روز‌های آینده نهایی خواهد شد.

برچسب ها: مسی الهلال
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
سانسور یکی از خالکوبی‌های امیر تتلو توسط خبرگزاری قوه قضائیه! title
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد. متهم مقصودلو در پایان این جلسه دادگاه گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم.
ماجرای جالب اولین دیدار عاشقانه رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی title
رضا داوودنژاد در یک مصاحبه، خاطرات جالبی از آشنایی با همسرش تعریف کرده است.
حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه title
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
اولین تصویر از ترانه علیدوستی پس از ترخیص از بیمارستان title
تصویری تازه منتشر شده از ترانه علیدوستی پس از ترخیص از بیمارستان که در صفحه این بازیگر منتشر شده است را ببینید.
سردار آزمون با گل برگشت، گلزنی فوق‌العاده مقابل بولونیا | ویدیو title
سردار آزمون بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت چند دقیقه بعد از ورود به زمین در نیمه دوم بازی امشب رم و بولونیا موفق به گلزنی شد.
اولین تصاویر از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان title
عکسی از حمید علیدوستی مربی سابق منتشر شده است که بر بالین دخترش ترانه حاضر شده است. مادر ترانه علی دوستی در یک ویدیویی از هواداران ترانه علی دوستی خواست تا برای این بازیگر زن سینما دعا کنند.
دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد title
تلگرام که با بیش‌از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان و به‌خصوص ایران محسوب می‌شود، امکان ارسال رمزارز تتر (USDT) را ازطریق بلاک‌چین TON برای کاربرانش فراهم کرده است.
برگزیده
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند title
در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.
استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور title
استقبال رسمی شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از وزرا و مسئولین همراه رئیس جمهور در سفر به اسلام آباد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.