به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از بیمه پاسارگاد:مسعود احمدی مدیر منطقه ۶ (استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل) شرکت بیمه پاسارگاد در این همایش که در تاریخ سوم خرداد ماه برگزار شد، بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش ارتقاء مهارت ها، توانمندیها و انگیزش شبکه فروش در راستای توسعه فعالیتهای حوزه فروش و ارائه خدمات بیمهای و همچنین تبیین و معرفی طرح جدید بیمه تکمیلی بازنشستگی بوده و در این مراسم قرار است با معرفی شعب برتر به لحاظ درصد رشد و همچنین معرفی رتبههای برتر سازمان فروش نمایندگان در ۴ گروه نمایندگان عمومی، مدیران توسعه، مدیران فروش و نمایندگان فروش تخصصی بیمههای زندگی از هر شعبه در قالب ۶۵ نفر تجلیل بعمل آمده و بعنوان اولین منطقه در سطح کشور از طرح جدید بیمه نامه عمر و تأمین آتیه تکمیلی بازنشستگی رونمائی شود.
وی با بیان اینکه این همایش در راستای افزایش انگیزه و توانمندیهای شبکه فروش و ارتقاء مهارتها و سطح دانش و آگاهیهای علمی در حوزههای فنی و فروش بصورت سالانه در استانها توسط مدیریتهای مناطق شرکت برگزار میشود، گفت: در حال حاضر گستردهترین سازمان فروش بیمه در بین شرکتهای بیمه متعلق به بیمه پاسارگاد بوده و در سطح این منطقه نیز بالغ بر ۶۷۰۰ نفر اعم از نماینده عمومی و ارکان سازمان فروش بیمههای زندگی فعالیت میکنند که بر اساس آخرین آمار به لحاظ حق بیمه تولیدی رتبه چهارم صنعت بیمه و رتبه سوم در بین شرکتهای بیمه خصوصی را در سطح منطقه به خود اختصاص داده است.
مدیر منطقه ۶ در ادامه به اهمیت و نقش بیمههای زندگی اشاره نموده و گفت: در این راستا بیمه نامهای با عنوان بیمه نامه «عمر و تأمین آتیه تکمیلی بازنشستگی» با شعار «ایام عزت مستدام» در اسفندماه سال گذشته با حضور رئیس کل محترم بیمه مرکزی، در تهران رونمائی شد که امروز در سطح مناطق برای اولین بار این طرح برای اعضاء سازمان فروش این منطقه معرفی و تبیین خواهد شد.
احمدی اضافه کرد: در طول این سالها به واسطه همکاری و همراهی تک تک همکاران، منطقه ۶ در حوزههای مختلف در سطح شرکت پیشرو بوده و امیددار است در خصوص این طرح جدید نیز، با توجه به قابلیتها و پتانسیلهای موجود قدمهای مؤثری برداشته شده و بعنوان یکی از مناطق پیشرو در ارائه این طرح جدید باشیم.
همچنین با بیان اینکه تلاش داریم مطالبه گری را در بین تمام ارکان بعنوان یک فرهنگ الگو سازی نمائیم افزود: مطالبه خواستههای بحق و قانونی و سازمانی بایستی به عنوان یک فرهنگ سازمانی جا انداخته شود تا بتوانیم به نتایج مورد انتظار دست پیدا کنیم. وی ادامه داد، از سال گذشته تخصصی سازی فروش در بین سازمان فروش تابعه را بصورت جدی دنبال میکنیم و یکی از جنبه هائی که در بحث فروش اهمیت بسزائی دارد، توجه به مزیتها و قابلیتهای رقابتی میباشد.
ایشان در پایان با اشاره به اینکه در سطح منطقه قابلیتها و پتانسیلهای بالقوه قابل توجهی از منظر بیمهای وجود دارد، بیان کرد: همواره در جلسات به این موضوع تأکید شده است که در تدوین استراتژی فروش و بازاریابی میبایست به گوشههای ویژه بازار که بعضا از دید مغفول هستند توجه ویژهای داشته باشیم.
این گزارش حاکی است، در ادامه هدیه، ولی زاده مدیر بیمههای عمر و تأمین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد با بیان اینکه بیمه تکمیلی بازنشستگی عمر و تأمین آتیه محصول مهمی در شرکت و صنعت بیمه میباشد و باید بصورت مداوم بر اساس نیازهای موجود بروزرسانی شود، اظهار داشت: شرکت در ۹ ام اسفند ماه سال گذشته این محصول جدید را با امکان پرداخت مستمری رونمایی کرد که برای اولین بار نیز در سطح منطقه ۶ معرفی میشود.
مدیر بیمههای عمر و تأمین آتیه با اشاره به اینکه شرکت بیمه پاسارگاد در طول فعالیت چند ساله خود شایستگیهای بسیاری را کسب نموده است افزود:۵۵ درصد بازار سرمایه صنعت بیمه در کشور متعلق به بیمه پاسارگاد بوده و شرکت بیمه پاسارگاد به پشتوانه قابلیتها و توانمندیهای ویژه بالاترین سهم از بازار بیمههای زندگی را دارا میباشد.
این گزارش میافزاید، در ادامه پنل تخصصی معرفی و تبیین این محصول جدید برگزار و در انتهای همایش با حضور تعدادی از مسئولین استانی من جمله فرماندار کلانشهر تبریز، مدیرکل امور اقتصادی و دارائی و مدیر مسئول آژانس خبری نصر نیوز طی آئینی از شبکه فروش برتر معرفی وتقدیر بعمل آمد.