به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه البرز: مدیرعامل شرکت در اولین روز این گردهمایی تاکید کرد: بیمه البرز با عرضه بیمه زندگی شوکا نگرش صنعت بیمه را به بیمههای زندگی و توسعه این رشته تغییر داده است و بسیاری از شرکتهای بیمه به دنبال گسترش فروش خود در رشته بیمههای زندگی هستند.
موسی رضایی افزود: این که بیمه گزاران در طرح شوکا بیمه البرز میتوانند پس از پنج سال بازنشسته شوند و مستمری بگیرند، اتفاق جدید و منحصر به فردی در صنعت بیمه کشور است که میتواند به توسعه بیمههای زندگی کمک کند.
وی در ادامه سخنان خود به تحریمهای ظالمانه علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در دو دهه اخیر صنعت بیمه کشور متاثر از تحریمهای ظالمانه مسیر سختی را پشت سر گذاشته است. البته بخش دیگری از مشکلات این صنعت ناشی از سیاستهای نادرست بوده که خوشبختانه با شروع فعالیت دولت مردمی و تغییرات در هدایت وزارت اقتصاد بویژه صنعت بیمه کشور اتفاقات خوبی رخ داده است و نقش بیمه به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازارهای مالی پررنگ شده است.
رضایی با اشاره به نقش هوشمند سازی بیمه البرز در تحلیل ریسک و ساماندهی آن، تقویت فنارری اطلاعات را اولویتهای شرکت در سال جاری عنوان کرد و گفت: یکی از مسایل صنعت بیمه کشور افزایش مطالبات این صنعت از بیمه گزاران است که در صورت هوشمندسازی زیرساختها و فرآیندهای صدور و پرداخت، این انباشت مطالبات وجود نخواهد داشت.
وی با بیان این که بیمه البرز دارای ساختار مالی و فنی خوبی است، گفت: بیمه البرز با برخورداری از نیروی انسانی کارمد و ساختار فنی منسجم، سازمان یافته و منظم میتواند الگوی سایر شرکتهای بیمه و منشاء تحولات مثبت و سازنده در صنعت بیمه کشور باشد.
رییس هیات مدیره بیمه البرز نیز در این گردهمایی با اشاره به عملکرد بسیار خوب این شرکت در سال گذشته، گفت: خوشبختانه بیمه البرز در شناسایی سود رتبه دوم را در صنعت بیمه کشور دارد که مرهون تلاش کارکنان حرفهای است.
مجید علی پناهی بر لزوم جانشین پروری و آموزش کارکنان تاکید کرد و گفت: مدیران و روسای شعب باید به تخصص و توانمندسازی کارکنان خود توجه ویژه داشته باشند.
وی ادامه داد: روسای شعب باید از شبکه فروش حمایت و پشتیبانی کنند، چون در غیر اینصورت بازار را از دست میدهند.