به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی؛ مدیرعامل رجا در این مراسم با تأکید بر تجربه و سابقه خوب همکاری رجا با سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان گفت: رجا همواره میکوشد تا با ارائه بهترین نوع خدمت به مسافران، رضایت آنان را جلب کرده و حقوق آنان را رعایت کند.
ناصر بختیاری با اشاره به قیمت پایین بلیت قطارهای حومهای رجا گفت: پرداخت هزینهها برای بازسازی و نگهداری واگنها به یورو و دلار است، بنابراین انتظار میرود دولت محترم با اختصاص یارانه و حمایت ویژه از صنعت حملونقل ریلی، موجبات رشد و توسعه این صنعت و بهدنبال آن رضایت هموطنان را فراهم آورد.
معاون سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان نیز در این مراسم بر اهمیت موضوع حملو نقل ریلی در کشور اشاره کرد و سهم شرکت رجا در جابهجایی مسافر را قابل توجه دانست.
اکبر تقوی یکی از شروط لازم برای اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان را نداشتن پرونده تخلف با شکایت از سمت مشتری اعلام کرد و افزود: جلب رضایت مسافران برای شرکتی مانند رجا که شبانهروز در حال خدمت به مسافران است، نشاندهنده تلاش حداکثری این شرکت برای جلب رضایت مشتری است که مرهون زحمات تمام همکاران رجا در سراسر کشور است.