به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ این بانک به عنوان بانک عامل و حامی این نمایشگاه برای نخستین بار با استقرار پیشرفتهترین تجهیزات بانکی موفق شد تا خدمات بانکی مورد نیاز مراجعان را در سریعترین زمان ممکن ارائه دهد تا بتواند رضایت حداکثری مراجعان را کسب کند.
در این نمایشگاه که امسال در مصلی تهران و با شعار «آینده خواندنی است» برگزار شد، بانک ملی ایران با حضوری پررنگ و فعال سعی کرد تا بتواند مراجعان و بازدیدکنندگان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور را از خود راضی نگاه دارد.
بانک ملی ایران با نصب و استقرار ۱۵ دستگاه خودپرداز، ۳ دستگاه خودروی سیار، ۸ دستگاه کیوسک غیرنقدی، ۳ دستگاه خـودپـرداز وجـه نقـد، ۴ باجه حضوری و غیرحضوری برای صدور کارت هدیه، ۸ دستگاه SRS، ۲ ربات ارائه دهنده خدمت مالی و یک باجه بانکداری الکترونیک به بازدیدکنندگان و ناشران کتاب خدمت رسانی کرد.
از طرف دیگر بانک ملی ایران با صرف هزینه و اختصاص اعتبار در حوزههای تامین کاغذ، ایجاد غرفه، توزیع بن کارت، ایجاد تبلیغات محیطی و ... به برپایی نمایشگاه کمک کرد.
افزون بر این، بهره مندی بیش از ۲۵۰۰ نفر از کیف پول سامانه بله برای خرید کتاب، توزیع بیش از ۲ هزار دستگاه کارتخوان و پایانه فروشگاهی در بین ناشران، پاسخ به سوالات بانکی بازدیدکنندگان، صدور صدها کارت هدیه، امکان پرداخت و انتقال وجه، افتتاح حساب، ثبت نام در سامانه بام و بله و ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی از دیگر خدمات بانکی ملی ایران در نمایشگاه کتاب بود.
بانک ملی ایران با تمرکز بر خدمات رسانی شایسته و مطلوب با بسیج امکانات و تجهیزات و استقرار به روزترین و کاملترین دستگاههای عملیات بانکی و زیر ساختهای پشتیبانی کاملترین خدمات مالی را در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بی وقفه و به صورت مستمر به فعالان و علاقمندان به کتاب و موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه کرد تا بتواند با نمایش چهرهای شایسته و ارزنده از بانک در حوزه فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه در کشور ارزش آفرین و اثرگذار باشد.