به گزارش مخاطب24 به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان: اسداله اسدی سرپرست مستندسازی و امور سمعی و بصری مدیریت روابط عمومی شرکت با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی زحمت کشان این عرصه گفت: روابط عمومی در دنیا به عنوان هنر هشتم است و روابط عمومی ذوب آهن نیز به منظور ارتباط بیشتر و بهتر با خانوادهها این بازدیدها را برگزار مینماید تا خانوادهها شناخت و تصویر درستی از محل کار شاغلین داشته باشند و بدانند تلاشگران شرکت با چه شرایطی فعالیت میکنند.
وی افزود: بر اساس نظر سنجیهای انجام شده در هفتههای گذشته این بازدیدها تاثیرات مثبتی بر خانوادههای کارکنان داشته است و این امر شاهدی بر نقش مهم روابط عمومی در ارتباط مستحکم و ایجاد انگیزه در کارکنان است.
وی ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران این برنامه گفت: تلاش شد تا با رقم زدن لحظاتی خوش، در ذهن خانواده کارکنان خاطرات خوبی از ذوب آهن اصفهان ماندگار شود.
در این بازدید که با تولد نرگس اسماعیلی فرزند نوروز علی شاغل در مدیریت خدمات و امور رفاهی همزمان شد، هدیهای در تالار آهن به رسم یادبود از طرف روابط عمومی شرکت به وی اهدا گردید.
در حاشیه این بازدید با تعدادی از شرکت کنندگان گفتگویی داشتیم که در ادامه میخوانید:
حسن کیانی راننده پایه یک مدیریت راهبری و پشتیبانی ماشین آلات و خودروهای سنگین با ۲۹ سال سابقه کار ضمن ابراز خرسندی از حضور در این بازدید گفت: همیشه اعضای خانواده ام دوست داشتند از محل کارم در کارخانه بازدید کنند. این گونه بازدیدها میتواند تاثیر مثبتی بر اعضای جوان خانواده داشــته باشــد، زیرا از طریق آشنا شدن با خط تولید و مشقات کار و تلاش، بیشتر قدر زحمات سرپرست خانواده خود را میدانند.
وی افزود: پیشــنهاد میکنم برنامههای بازدید به نحوی در نظر گرفته شود که مدیریتهای مختلف در یک روز از خط تولید بازدید داشته باشند تا علاوه بر آشنایی با روند تولید، خانوادهها نیز از نزدیک با همدیگر آشنا شوند.
بهزاد یزدانی تکنسین برق در مدیریت تولید و توزیع برق با ۱۶ سال سابقه با اشاره به اینکه یک سال است ازدواج کرده، گفت: خانوادهها از طریق بازدید از کارخانه با چگونگی تولید محصولات فولادی و همچنین سختی کار همسران خود آشنا میشوند.
وی افزود: تنوع برنامههای بازدید بالا و بسیار جالب بود. این موضوع دلگرمی بیشتر برای کارکنان را در پی دارد. امید است برنامههای بازدید بیشتری در نظر گرفته شود تا کارکنان بتوانند کارخانه را بهتر به خانواده خود معرفی کنند.
ابراهیم پور احمدی ناظر حمل ونقل مدیریت خدمات و امور رفاهی، ذوب آهن اصفهان را جبهه صنعت کشور دانست که بازدید از آن برای همگان میتواند خاطره انگیز و جذاب باشد و گفت: بازدید از شرکت برای قشر جوان و فرزندان خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان مفید است، زیرا با این صنعت آشنا میشوند و احساسات متفاوتی در آنها ایجاد میشود و میتوانند شرایط سخت کار در ذوب آهن را بهتر درک کنند. این آشنایی میتواند تاثیرات بیشتری بر فرزندان داشته باشد، زیرا باعث علاقه آنها به این صنعت خواهد شد.
اکبر اسلامی تکنسین شیفت اتوماسیون در مدیریت اتوماسیون و ارتباطات با اشاره به اینکه یک سال است ازدواج کرده گفت: بازدید خانوادهها از خط تولید ایده بســیار جذابی اســت که برای خانوادههای کارکنان اجرایی شــده و اینکه همسران میتوانند با محیط سخت کاری ذوب آهن اصفهان آشنا شوند بسیار خوب است.
وی افزود: اولین برنامه اســت که همراه با خانواده در ذوب آهن اصفهان یک روز را ســپری میکنیم و این مهم برای روحیه من و همسرم بسیار مفید است.
صفر علی اسماعیلی اپراتور نورد ۶۵۰ با ۲۲ سال سابقه، تنوع برنامههای این بازدید را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: از همان ابتدای روز، برنامههای متنوع و جالبی برای فرزندان و خانوادهها انجام شد که شایسته تقدیر است.
وی افزود: این گونه بازدیدها تأثیر بسیار بالایی در روحیه پرسنل و خانواده هایشان دارد و فعالیت در محیط سخت و خشن ذوب آهن اصفهان باعث افتخار است.
بر اساس نظر سنجی انجام شده، این بازدید با رضایت حدود ۹۰ درصدی همراه بود. همچنین از بین شــرکت کنندگان در نظر سنجی مربوطه ده نفر به قید قرعه انتخاب شدند که از یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با مراجعه به مدیریت روابط عمومی، سرپرســتی امور فرهنگی و تشریفات (تلفن: ۴۹۴۴) میتوانند هدایای خود را دریافت کنند.
اسامی منتخبین: عبدالکریم جوکار مدیریت اموال وانبار - محسن محمدی مدیریت آگلومراسیون، علیرضا حیدری مدیریت نورد - علیرضا قاسمی مدیریت کک سازی - امین امیری مدیریت فولادسازی - مهدی سبحانی مدیریت فولادسازی - سید علی میرحسینی مدیریت نورد - امید آقاجان مدیریت نورد - مهران فیروزی مدیریت آگلومراسیون و مسعود کریمی مدیریت اتوماسیون وارتباطات.