به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ محمدنور آزادی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه خدمات بانکی به صورت ویژه به عموم بازدیدکنندگان ارایه شده است، افزود: همراهی بانک با بازدیدکنندگان در همه بخشهای نمایشگاه قابل ملاحظه بوده و در هر کجا میتوان حضور بانک ملی ایران را دید.
وی ضمن قدردانی از اقدامات روابط عمومی بانک تصریح کرد: خدمات بانک مانند دستگاههای کش لس (دستگاه خودپرداز غیر نقدی)، دستگاههای pos و… نیز به خوبی در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.
آزادی با بیان اینکه بانک ملی ایران بیش از ۲ هزار دستگاه کارتخوان و پایانه فروشگاهی به ناشران ارائه داده است، تاکید کرد: بازدیدکنندگان میتوانند از خدمات سامانههای بانک مانند بام، بله، فیروزه و… در نمایشگاه کتاب بهرهمند شوند.
عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور بانک ملی ایران بیان کرد: کیوسکهای پرداخت الکترونیک سداد در تمام سالنهای نمایشگاه بر پا شده و با سرکشی مستمر پشتیبانان این شرکت به غرفهها، پایداری شبکه پرداخت و انجام دقیق تراکنشها تحت نظارت قرار دارند.
وی خاطر نشان کرد: خرید کتاب از طریق QR کد در اپلیکیشن بله نیز فراهم است که پرداخت وجه خرید برای علاقهمندان به کتاب را تسهیل میکند.