کد خبر: ۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ نسبت به انفجار بامداد امروز در پارک ملت توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش «مخاطب ۲۴» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، درباره جزئیات انفجاری که بامداد امروز «شنبه» در پارک ملت تهران رخ داد، اظهار کرد: این حادثه موضوع خاصی نبوده و فقط در یک لحظه صدای انفجاری شنیده شد.

توضیحات پلیس درباره حادثه انفجار پارک ملت

وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه هیچ ساختمانی تخریب و یا دچار حریق نشده است، گفت: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و به محض دریافت چرایی این انفجار، جزئیات حادثه به اطلاع عموم خواهد رسید.

سردار هداوند در واکنش به جوسازی‌های رسانه‌های معاند در رابطه با این موضوع و اینکه آن‌ها این حادثه را امنیتی قلمداد کردند، تصریح کرد: کار رسانه‌های ضد انقلاب همین جوسازی هاست و باید بگویم که پس از وقوع این حادثه در محل مورد نظر فقط تعدادی برگ و شاخه درخت بر زمین ریخته و این حادثه هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی با این عنوان که در پی وقوع این حادثه برخی از ساختمان‌های پایتخت دچار حریق و منفجر شده است، واقعیت ندارد و این فیلم‌ها مربوط به این حادثه نیست.


توضیحات آتش نشانی درباره ماجرای انفجار در پارک ملت
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره خبر انفجار بامداد امروز در محدوده پارک ملت تهران اظهارداشت: پیرو تماس مکرر شهروندان مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در محدود بوستان ملت نیرو‌های چندین ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.
توضیحات پلیس درباره حادثه انفجار پارک ملت
وی افزود: یکی از ایستگاه‌های اتش نشانی اعلام کرد در سمت بوستان ملت گرد و خاک دیده شده است البته نه ساختمان فرو ریخته بود و نه اثری از آوار، دود و حریق در این محدوده نیز وجود نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: تا ساعت ۳:۳۰ دقیقه صبح نیرو‌ها مشغول بررسی بودند و هیچ اثری از شعله آتش و حریق و یا آوار و تخریب یافت نشد.

وی گفت: تخصص ما موضوع آوار و حریق است و مباحث دیگر در تخصص پلیس و سایر بخش‌ها است که این موضوع و ماجرا توسط آن‌ها در دست پیگیری است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
برگزیده
حکم توماج صالحی اعدام است title
وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.