به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: استاد حوزه ارتباطات را حوزه وسیع و بی پایانی دانست که همچون شاخههای در هم تنیده، بخشهای مختلف یک کسب و کار را در داخل و خارج به هم مرتبط میکنند و با آگاهی بخشی و رویکردی هدفمند، محصول و محتوای مدنظر را به کاربران و مشتریان میرساند.
مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین روابط عمومی هوشمند را نقش کلیدی در رهبری یک مجموعه اقتصادی یا تولیدی بیان کرد و گفت: روابط عمومی هوشمند ابزار موثری در انتقال استراتژیهای یک سازمان به کارکنان آن سازمان و نیز عامل انتقال دقیق خدمات و سرویسهای مجموعه به مشتریان و کاربران است.
استاد معتقد است در دنیای امروز و رقابت گسترده در بین برندهای مختلف در بازار، تنها روابط عمومی هوشمند است که میتواند با جمع آوری اطلاعات و داده کاوی، نیازهای مشتریان را بررسی و استراتژی و نقشه راه کمپینهای تبلیغاتی خود را طراحی میکند.
مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین یکی از اقدامات موثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف و پایه گذاری یک روابط عمومی هوشمند و داده محور را ایجاد تعامل مدرن با مشتریان میداند و معتقد است دیگر زمان و مکان برای کاربر معنایی ندارد و در لحظه به دنبال دریافت سرویس و محصول مورد نیاز خود میگردد.
استاد خاطر نشان کرد: روابط عمومی هوشمند با ایجاد بستر و زیرساخت ارتباطی از طریق کانالهای رسمی یک سازمان یا مجموعه در فضای مجازی به صورت آنلاین و در لحظه به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ میدهد. علاوه بر این مرکز ارتباط با مشتریان، نقطه عطف سازمان و مشتری است که به صورت مستقیم مسائل مشتریان و حتی بخشهای مختلف سازمان را پیگیری و حل و فصل میکند.
مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین تلاش یک روابط عمومی هوشمند را در درجه اول افزایش آگاهی مشتری از خدمات و سرویسهای سازمان دانست و افزود: برای این کار با توجه به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در فضای مجازی همچون ویدئو مارکتینگ، اس. ام. اس مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و بنری، پادکستهای آموزشی، محتوای مورد نیاز را تولید و منتشر میکند.
سید محمد حسین استاد در پایان گفت: ما در روابط عمومی بانک ایران زمین با راه اندازی اولین وبلاگ تخصصی در حوزه بانکی به نام بانکست، در تلاش هستیم تا با انتشار محتوای مطلوب در حوزههای آموزش سرویسها و خدمات بانکی و بانکداری دیجیتال بر پایه سئو، نیازهای مشتریان و علاقهمندان به این حوزه را جلب کنیم.