کد خبر: ۱۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
بازدیدکنندگان، مدیران موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از حمایت‌ها و تامین زیرساخت‌های فناوری مالی نمایشگاه با عاملیت بانک ملی ایران برای فروش و خرید کتاب رضایت کامل دارند.

رضایت بازدیدکنندگان در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب از حمایت‌های بانک ملی ایران

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حال برگزاری است و هر روز بر تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه افزوده می‌شود و همچنین فروش کتاب نیز در این روز‌ها قابل توجه بوده است؛ به گونه‌ای که در روز سوم، نمایشگاه در بخش مجازی و حضوری فروش ۷۰۰ میلیارد ریالی را تجربه کرد و این موضوع نشان دهنده رضایت بازدیدکنندگان، خریداران و فروشندگان از نحوه خدمات رسانی گسترده و تامین نیاز‌های بانکی آن هاست که بانک ملی ایران با به روزترین زیر ساخت‌های فناوری مالی بهترین خدمات بانکی را در ایام برگزاری این نمایشگاه به اهالی فرهنگ و کتاب ارائه کرده است.

یکی از بازدیدکنندگان در این نمایشگاه که ابتدای راهروی ۵ و مقابل غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایستاده در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان بانک ملی ایران برای برپایی نمایشگاه کتاب امسال، گفت: حضور بانک ملی ایران باعث خوشحالی است، چرا که نشان‌دهنده تعهد این بانک به انجام رسالت اجتماعی است.

دیگر بازدید کننده در جلوی غرفه همشهری برای خرید کتاب ایستاده و در حال خرید کتاب با پایانه‌های فروشگاهی بانک ملی ایران (سداد) است به خبرنگار بانک ملی ایران گفت: حضور و حمایت بنگاه‌های اقتصادی بزرگ از عرصه‌های فرهنگی درآمدی ندارد، اما با تاثیری که بر بهبود شاخص‌های فرهنگی کشور می‌گذارد، به رشد و بالندگی کشور کمک خواهد کرد و به همین دلیل باید از بانک ملی ایران در این خصوص قدردانی کرد.

مسؤول غرفه نشر «هومان» با سازنده خواندن حمایت بانک ملی ایران از نمایشگاه کتاب می‌گوید: بانک ملی با حضور در رویداد‌های فرهنگی نشان داده که به مسئولیت اجتماعی خود آگاه و پایبند است و با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم توانسته است رضایت عموم را جلب کند.

انصاری مسؤول غرفه نشر «هوانورد» که نیمی از تمامی فضای غرفه‌اش را به عرضه کتاب حوزه هوانوردی و مهندسی فنی و نگهداری هواپیما اختصاص داده، می‌گوید: تراکنش با دستگاه‌های کارت خوان و پایانه‌های فروش فروشگاهی بانک ملی ایران (سداد) بسیار راضی هستم چرا که هر زمان از شبانه روز بدون قطعی یاری گرما بوده است.

بازدید کننده دیگری در سالن شبستان در باجه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران حضور داشت و در حال انتقال وجه به حساب یکی از غرفه داران بود؛ پیرامون استقرار و ارائه خدمات دستگاه‌های خود پرداز، کش لس، خود دریافت و استقرار باجه‌های سیار بانک ملی ایران به ما گفت: روند برگزاری نمایشگاه به طور کلی مثبت است و حضور پرقدرت بانک ملی ایران در نمایشگاه برای نخستین بار با به روزترین زیر ساخت‌های خدمات بانکی به فضای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کمک کرده است.

طی گفتگو‌های مختلف در تمامی سالن‌های نمایشگاه نظیر بخش ناشران عمومی، آموزشی، خارجی، ناشران کودک و نوجوان، ناشران دانشگاهی و ... رضایت از حضور و حمایت بانک ملی ایران نظری مشترک در بین بازدیدکنندگان است و به نظر می‌رسد مدیران موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی از خدمات مالی بانک ملی ایران در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب راضی هستند.

گفتنی است، بانک ملی ایران با تمرکز بر خدمات رسانی شایسته به موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی تا ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ عصر در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران، سالن شبستان پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

برچسب ها: بانک ملی ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دلیل سفید شدن مو‌ها چیست؟ title
از زمان‌های قدیم تا به امروز این باور وجود دارد که کندن مو‌های سفید باعث زیاد شدن آن‌ها می‌شود، اما این فرضیه تا چه حد درست است.
سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد title
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود سعید آقاخانی از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز title
برای انتخاب ظرف مورد نیاز برای پخت غذا باید به امکان تمیز کردن و شست‌وشوی ظرف دقت شود، زیرا اگر ظرف از نظر فیزیکی به گونه‌ای باشد که نتوان خوب آن را تمیز کرد و موجب تجمع باکتر‌های و میکروب‌ها شود، موجب بیماری روده‌ای می‌شود.
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
برگزیده
رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم title
رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آن‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.