به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ سی و چهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران در حال برگزاری است و هر روز بر تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه افزوده میشود و همچنین فروش کتاب نیز در این روزها قابل توجه بوده است؛ به گونهای که در روز سوم، نمایشگاه در بخش مجازی و حضوری فروش ۷۰۰ میلیارد ریالی را تجربه کرد و این موضوع نشان دهنده رضایت بازدیدکنندگان، خریداران و فروشندگان از نحوه خدمات رسانی گسترده و تامین نیازهای بانکی آن هاست که بانک ملی ایران با به روزترین زیر ساختهای فناوری مالی بهترین خدمات بانکی را در ایام برگزاری این نمایشگاه به اهالی فرهنگ و کتاب ارائه کرده است.
یکی از بازدیدکنندگان در این نمایشگاه که ابتدای راهروی ۵ و مقابل غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایستاده در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با قدردانی از اقدامات و فعالیتهای شبانه روزی کارکنان بانک ملی ایران برای برپایی نمایشگاه کتاب امسال، گفت: حضور بانک ملی ایران باعث خوشحالی است، چرا که نشاندهنده تعهد این بانک به انجام رسالت اجتماعی است.
دیگر بازدید کننده در جلوی غرفه همشهری برای خرید کتاب ایستاده و در حال خرید کتاب با پایانههای فروشگاهی بانک ملی ایران (سداد) است به خبرنگار بانک ملی ایران گفت: حضور و حمایت بنگاههای اقتصادی بزرگ از عرصههای فرهنگی درآمدی ندارد، اما با تاثیری که بر بهبود شاخصهای فرهنگی کشور میگذارد، به رشد و بالندگی کشور کمک خواهد کرد و به همین دلیل باید از بانک ملی ایران در این خصوص قدردانی کرد.
مسؤول غرفه نشر «هومان» با سازنده خواندن حمایت بانک ملی ایران از نمایشگاه کتاب میگوید: بانک ملی با حضور در رویدادهای فرهنگی نشان داده که به مسئولیت اجتماعی خود آگاه و پایبند است و با فراهم کردن زیرساختهای لازم توانسته است رضایت عموم را جلب کند.
انصاری مسؤول غرفه نشر «هوانورد» که نیمی از تمامی فضای غرفهاش را به عرضه کتاب حوزه هوانوردی و مهندسی فنی و نگهداری هواپیما اختصاص داده، میگوید: تراکنش با دستگاههای کارت خوان و پایانههای فروش فروشگاهی بانک ملی ایران (سداد) بسیار راضی هستم چرا که هر زمان از شبانه روز بدون قطعی یاری گرما بوده است.
بازدید کننده دیگری در سالن شبستان در باجه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران حضور داشت و در حال انتقال وجه به حساب یکی از غرفه داران بود؛ پیرامون استقرار و ارائه خدمات دستگاههای خود پرداز، کش لس، خود دریافت و استقرار باجههای سیار بانک ملی ایران به ما گفت: روند برگزاری نمایشگاه به طور کلی مثبت است و حضور پرقدرت بانک ملی ایران در نمایشگاه برای نخستین بار با به روزترین زیر ساختهای خدمات بانکی به فضای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کمک کرده است.
طی گفتگوهای مختلف در تمامی سالنهای نمایشگاه نظیر بخش ناشران عمومی، آموزشی، خارجی، ناشران کودک و نوجوان، ناشران دانشگاهی و ... رضایت از حضور و حمایت بانک ملی ایران نظری مشترک در بین بازدیدکنندگان است و به نظر میرسد مدیران موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی از خدمات مالی بانک ملی ایران در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب راضی هستند.
گفتنی است، بانک ملی ایران با تمرکز بر خدمات رسانی شایسته به موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی تا ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ عصر در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران، سالن شبستان پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.