کد خبر: ۱۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
همه خاطرات پرسپولیس از هفته پایانی لیگ برتر شیرین و توأم با قهرمانی نبوده است.

وقتی یک مصاحبه قهرمانی را از پرسپولیس گرفت!

مخاطب24:در شروع لیگ پانزدهم، تیم تحت هدایت برانکو فصل را بسیار بد شروع کرد و از شش بازی خود، تنها ۴ امتیاز کسب کرد. اما گویا هواداران پرسپولیسی می‌خواستند تا آخرین لحظه پای سرمربی محبوبشان بمانند و از او در هر بازی حمایت می‌کردند. این حمایت‌ها در آخر نتیجه داد و رفته رفته تیم برانکو، شکل یک مدعی قهرمانی را به خود می‌گرفت. در همان فصل دربی رفت را با تساوی ۱-۱ و با گل دقایق پایانی «جری بنگتسون» به پایان برد؛ اما دربی برگشت و شهرآورد شماره ۸۲ با دیگر دربی‌ها برای هواداران دو تیم تفاوت داشت و پرسپولیس در یک بازی کاملا برتر و با نتیجه ۴-۲ موفق شد، استقلال تحت هدایت پرویز مظلومی را شکست داده و صدر جدول را به نوعی از استقلال تهران، پس بگیرد. در انتهای آن فصل پرسپولیس تنها به دلیل تفاضل گل کمتر به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر پس از استقلال خوزستان رسید. چرا؟

 

 


روز آخر پرسپولیس گرچه مقابل تیم راه آهن به برتری ۲ بریک رسید، اما با شکست ذوب آهن اصفهان با سرمربیگری یحیی گل محمدی مقابل استقلال خوزستان عنوان قهرمانی را از دست داده و به نایب قهرمانی رسید. نایب قهرمانی که هرچند برای هواداران پرسپولیس بسیار تلخ بود، ولی آن‌ها در بازی پایانی برابر راه آهن، یک دل، هم صدا و ایستاده در ورزشگاه آزادی، تیم و سرمربی محبوبشان را به شدت تشویق کردند.

شاید ندانید، اما یکی از دلایل از دست دادن قهرمانی در روز آخر رقابت‌های لیگ پانزدهم مصاحبه عجیب و غریب فرشاد احمدزاده بود.

بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با یکی از روزنامه‌های ورزشی در اظهارنظری عجیب در خصوص بالا بردن تفاضل گل برای کسب عنوان قهرمانی، عنوان کرد: «۱۰ گل به راه آهن می‌زنیم!»

این جمله و تیتر یک (!) بازیکن آن زمان کم تجربه پرسپولیس، تیم راه آهن را جری کرد! راه آهن گرچه خودش با یوهانیس توپالیدیس سرمربی یونانی در آستانه سقوط قرار داشت، اما مصاحبه فرشاد احمدزاده با شکلی غیرمنتظره رقیب پرسپولیس را تحریک کرد.

مدیررسانه‌ای وقت راه آهن در اقدامی هماهنگ شده با مالک این باشگاه، ۲۰ نسخه از آن روزنامه را خریده، روز بازی و هنگام صرف ناهار (توسط مالک باشگاه) جلوی بازیکنان گذاشت! مالک باشگاه راه آهن در حین گذاشتن نسخه روزنامه با تیتر درشت «۱۰ گل به راه آهن می‌زنیم!» از فرشاد احمدزاده به بهادر عبدی کاپیتان تیمش گفت: «ببینید! بازیکن پرسپولیس چه مصاحبه‌ای کرده؟ بروید ثابت کنید راه آهن غیرت دارد و ۱۰ گل از هیچ تیمی نمی‌خورد و جلوی قهرمانی این تیم را بگیرید!»

همین حربه و اقدام مسئولان و اطرافیان تیم راه آهن سبب آن شد که این تیم در حال سقوط عملکرد فوق العاده‌ای برابر پرسپولیس به نمایش گذاشته و با تک گل مهرداد محمدی گرچه ۲ بر یک بازی را واگذار کرد، اما مانع قهرمانی تیم برانکو نیز شد!

آن اتفاق و کُری خوانی نا به هنگام فرشاد احمدزاده می‌تواند هشدار بزرگی به یحیی گل محمدی و شاگردانش باشد که مراقب مصاحبه‌های خود پیش از بازی بزرگ و حساس در قائم شهر و مقابل نساجی باشند. ممکن است یک مصاحبه یا کُری خوانی نسنجیده، روز آخر قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد. باور نمی‌کنید از کریم باقری و فرشاد احمدزاده بپرسید!

 
برچسب ها: پرسپولیس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.