نمایشگاه نوشیدنیها یکی از جذابترین نمایشگاههایی است که شما میتوانید با حضور در آنجا حس خوبی داشته باشید؛ این نمایشگاه در تاریخ ۱۶ الی ۱۹ شهریور در سال ۱۴۰۲ برگزار میگردد.
به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران ایفنا، به طور کلی، کسانی که به عنوان بازدید کننده و یا عنوان صاحب برند در یک نمایشگاه حضور پیدا میکنند، میتوانند از مزایای بیشماری که در آنجا وجود دارد بهرهمند شود. در این نمایشگاه انواع نوشیدنیها از جمله چای و قهوه ارائه میشوند و شما میتوانید حس خوبی را تجربه نمایید.
به گزارش خبرگزاری ایفنا این نمایشگاه در تاریخ 16 الی 19 شهریور در سال 1402 برگزار میگردد و علاقهمندان میتوانند در این تاریخ در نمایشگاه حضور داشته باشند. بهتر است بدانید شهریور ماه یکی از ماههای شلوغ است و کسانی که میخواهند در این ماه به تمامی کارهای خود برسند، باید از قبل برنامهریزیهای دقیقی داشته باشند و تمامی کارهای خود را به صورت هدفمند پیش ببرند. این مسئله به رشد افراد و یا کسبوکارها کمک میکند و آنها را در مسیر موفقیت قرار میدهد.
مسئله دیگری که باید در مورد نمایشگاه نوشیدنی ها بدانید محل برگزاری آن است. بر اساس اطلاعاتی که در این زمینه منتشر شده است این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میگردد و شما میتوانید در این نمایشگاه حضور داشته باشید. نمایشگاه قهوه، چای و نوشیدنی یکی از نمایشگاههای بسیار بزرگ در ایران است و معمولا برندهایی از کشورهای دیگر نیز در آن حضور پیدا میکنند. به همین دلیل، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برای برگزاری چنین نمایشگاهی در نظر گرفته شده است که بتواند همراستا با نیازهای این رویداد باشد.
ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که در چه ساعتی باید در نمایشگاه نوشیدنی ها حضور پیدا کنیم. بهتر است بدانید زمان بازدید از این نمایشگاه 8 صبح الی 15 بعدازظهر است. کسب اطلاعات جزیی در مورد این نمایشگاه به شما کمک میکند که برنامهریزیهای مناسبی در این زمینه داشته باشید و بتوانید با اهداف مشخص در نمایشگاه حضور پیدا کنید. با توجه به تمامی موارد، توصیه میشود دو هفته قبل از آنکه به این نمایشگاه بروید برنامههای خود را مشخص نمایید و سپس با اهدافی مشخص و معین وارد نمایشگاه شوید. این مسئله به شما کمک میکند از مزایای آن بهرهمند شوید.
نمایشگاه نوشیدنی ها یکی از نمایشگاههایی است که توصیه میشود افراد و برندها زمان کافی را برای حضور در آنجا اختصاص دهند. بهتر است بدانید امروزه نوشیدنیها به بخش جداییناپذیری از زندگی انسانها تبدیل شدهاند. چای و قهوه از جمله آیتمهایی هستند که تقریبا تمامی ما در طول صبح تا شب برای یکبار هم که شده آن را مینوشیم. اگر شما یک خریدار و یا فرد معمولی باشید با حضور در این نمایشگاه میتوانید با برندهای اصیل آشنا شوید و اگر به عنوان یک فروشنده وارد این نمایشگاه میشوید، میتوانید استراتژیهای کاری خود را بهبود ببخشید.
یکی از مهمترین مزایایی که با حضور در نمایشگاه نوشیدنی ها بدست میآید آشنایی با محصولات جدید است. بهتر است بدانید برندهای مختلف نوشیدنی هر ساله تلاش میکنند نوشیدنی جدیدی را به بازار عرضه کنند. این مسئله در سطح بینالمللی نیز به چشم میخورد. به طور مثال، برند پپسی در چند ساله گذشت تلاش کرد نوشابه خود را با طعم قهوه به بازار عرضه کند. بسیاری از منتقدان به این مسئله اشاره میکردند نوشابه با طعم کافئین میتواند برای سلامتی بسیار مضر باشد. با وجود این، برند پپسی 12 عدد از این نوشیدنیها را عرضه کرد و حتی آنها مورد توجه قرار گرفتند. ممکن است برند پپسی با این کار هدف خاصی را دنبال کرده باشد و در آینده بازار را به سمت خاصی پیش ببرد.
یکی دیگر از مواردی که با حضور در نمایشگاه نوشیدنی ها به آن دست پیدا میکنید آشنایی با ایدههای نوین است. همانطور که میدانید بیش از 80 درصد کسانی که در نمایشگاه نوشیدنی ها حضور دارند از افرادی هستند که به نوعی با دغدغه این بازار را دارند و همین امر باعث تولد ایدههای جدید در ذهن آنها میشود. اگر شما در این نمایشگاه حضور هدفمندی داشته باشید، میتوانید ایدههای جدید را بشناسید و با پیادهسازی آنها به موفقیتهای زیادی در کار خود دست یابید.
از فواید بسیار مهم نمایشگاه نوشیدنی ها میتوان به شکلگیری همکاری میان برندها اشاره کرد. با توجه به این موضوع که هنوز پتانسیل زیادی در بازار نوشیدنی وجود دارد، شما در صورتی میتوانید در این بازار به موفقیت برسید که همکاریهای هدفمندی با برندهای دیگر بازار داشته باشید. این همکاریها در سراسر دنیا دیده میشود. بسیاری از برندهایی که امروزه شاهد آنها هستیم از همکاری برندهای کوچک و تازهکار شکل گرفتهاند و توانستهاند سهم عظیمی از بازار کنونی را کسب کنند. البته برای همکاری با برندهای دیگر باید بسیار هدفمند عمل کنید و هرگز بیگدار به آب نزنید.
زمانی که در نمایشگاه نوشیدنی ها حضور دارید، میتوانید برای بسیاری از مشکلات و یا حتی مواردی که فکر میکنید در آینده برای شما مشکل ایجاد کنند آشنا شوید و از قبل راهکارهای درستی را بیاموزید. آشنایی با ترفندها و تکنیکها از مزایای حضور در نمایشگاه است. زیرا زمانی که در نمایشگاه حضور دارید، میتوانید افراد با تجربهای را ملاقات کنید که قبلا راهی را که شما رفتهاید پیمودهاند. این افراد منابع باارزشی هستند که کوهی از تجربه را بدون اینکه خودتان تجربه کنید به شما انتقال میدهند. در نتیجه، پس از نمایشگاه میتوانید تصمیمات درستی برای کار خود داشته باشید.
شاید برای شما جالب باشد که بدانید با حضور در نمایشگاه نوشیدنی ها میتوانید با چالشهای بازار آشنا شوید. این چالشها میتوانند چشم شما را در مسیر کاری باز کنند و به شما کمک نمایند کارهای خود را به خوبی پیش ببرید. حتی آشنایی با چالشها نقش تعیینکنندهای در پیشبرد و تعیین مدل کاری دارد. اینها مواردی هستند که باید در زمان چیدمان استراتژیهای کاری خود به آنها توجه داشته باشید. بهتر است بدانید هر چقدر به این مسائل توجه بیشتری داشته باشید، به همان اندازه به پیشرفتهای زیادی دست پیدا میکنید.
تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد نمایشگاه نوشیدنی ها در اختیار شما قرار دهیم. همانطورکه متوجه شدهاید این نمایشگاه در در تاریخ 16 الی 19 شهریور در سال 1402، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در ساعت 8 تا 15 بعد از ظهر، برگزار میشود. شما میتوانید به عنوان یک برند و یا بازدیدکننده معمولی در این نمایشگاه حضور داشته باشید و از مزایای بیشماری که در دل آن وجود دارد بهرهمند شوید. اگر به دنبال مرکز قابل اعتمادی برای پیگیری اخبار نمایشگاه هستید، میتوانید به سایت ایفنا مراجعه نمایید.
منبع : https://ifna.ir/