کد خبر: ۱۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
در جریان سفر استانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد؛
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در پایان هفته گذشته برای پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در حوزه‌های مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازدید از پروژه‌های عمرانی و نظارت بر فرایند ارائه خدمات به مردم؛ به استان مرکزی سفر کرد در جریان این سفر از شرکت هپکو متعلق به سازمان تأمین‌اجتماعی، پروژه احداث درمانگاه تخصصی تأمین‌اجتماعی محلات و مرکز درمانی یادگاران امام خمینی (ره) شهرستان خمین بازدید کرد.

بازدید دکتر مرتضوی از پروژه‌های عمرانی و مراکز ارائه خدمات تأمین‌اجتماعی در استان مرکزی

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی؛ سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان این بازدید‌ها با اشاره به اینکه استان مرکزی ظرفیت نقش‌آفرینی مثبت در تحقق شعار سال را دارد، ابزار امیدواری کرد در مسیر توسعه استان مرکزی شاهد طرح‌های جدیدی هستیم که به کاهش نرخ بیکاری در این استان کمک می‌کند.

وزیر کار به برنامه‌ریزی هپکو برای تولید ۸۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: این اقدام عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال است و دولت، پشتیبان خرید ماشین‌آلات این مجموعه است و در این خصوص نباید نگرانی داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در بازدید از پروژه در حال احداث درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان محلات اعلام کرد این مرکز درمانی به‌عنوان یکی از مجهزترین مراکز درمانی استان مرکزی خواهد بود که عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و منابع آن تامین شده و امید است در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه و زودتر از این مدت، طرح تکمیل شده و بهره‌برداری شود.

عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی تأمین‌اجتماعی محلات به مساحت ۲۵۵۰ متر در زمینی به مساحت ۷۰۷۰ متر، اسفند ماه سال گذشته همزمان با ۷۸ پروژه عمرانی تأمین‌اجتماعی، آغاز شد. شهرستان محلات ۴۳ هزار بیمه‌شده و دارای پوشش بیمه‌ای حدود ۷۸ درصد است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان محلات از مجموعه ورزشی کارگران، خانه امید بازنشستگان و مجموعه خیریه سالمندان امام جواد (ع) نیز بازدید کرد.

دکتر مرتضوی همچنین در شهرستان خمین، پس از بازدید از بیت تاریخی امام خمینی (ره) به همراه استاندار استان مرکزی و جمعی از مسئولان محلی از درمانگاه تأمین‌اجتماعی یادگاران حضرت امام (ره) خمین بازدید کرد. شهرستان خمین ۶۰ هزار بیمه‌شده دارد و دارای پوشش بیمه‌ای قریب به ۶۰ درصد است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.