به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ صمد عزیزنژاد در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که بانک ملی ایران با حضور در این نمایشگاه به تقویت پیوند نشر، کتاب و کتاب خوانی با حمایتهای گسترده و همه جانبه کمک خواهد کرد، افزود: بانک ملی ایران با احساس مسئولیت در این نمایشگاه حضور یافت تا با به روزترین زیر ساختهای فناوری مالی بهترین خدمات بانکی را در ایام برگزاری این نمایشگاه به اهالی فرهنگ و کتاب ارائه دهد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این مطلب که بانک ملی ایران خدمات خود را در سالهای آینده با نیازهای نمایشگاه کتاب منطبق خواهد کرد، گفت: بانک در تلاش است در عمل به مسئولیتهای اجتماعی خدمات خود را بی وقفه و مستمر در این نمایشگاه ارائه دهد.
عزیزنژاد یادآور شد: بانک ملی ایران در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت حضوری و غیر حضوری با افتتاح حساب، صدور کارتهای نقدی و هدیه، ثبت نام در سامانه بام، خدمات بانکداری الکترونیکی، توزیع دستگاههای کارتخوان، نصب و ارائه خدمات دستگاههای خود پرداز، کش لس، خود دریافت و استقرار باجههای سیار نیز به صورت تمام وقت به اهالی فرهنگ و کتاب خدمات رسانی خواهد کرد.
وی گفت: بانک ملی ایران با صرف هزینه و اختصاص اعتبار در حوزههای تامین کاغذ، ایجاد غرفه، توزیع بن کارت، ایجاد تبلیغات محیطی و ... به برپایی نمایشگاه کمک کرده است.
عزیزنژاد در ادامه ضمن حضور در غرفه بانک ملی ایران، از باجههای بانکداری الکترونیک و بخشهای مختلف غرفه در راستای خدمت رسانی شایسته به اهالی فرهنگ و کتاب بازدید کرد.
در این بازدید، وی با قدردانی از اقدامات و فعالیتهای شبانه روزی کارکنان در راستای برپایی این غرفه، بر ضرورت خدمات رسانی گسترده و تامین نیازهای بانکی بازدیدکنندگان تاکید کرد.
گفتنی است، بانک ملی ایران با تمرکز بر خدمات رسانی شایسته به موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی تا ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ عصر در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران، سالن شبستان پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.