کد خبر: ۱۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

اهدا تندیس تأثیرگذاران تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور به بانک پاسارگاد

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد:در اولین دوره جشنواره بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) که با‌هدف رفع نیاز‌های سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران و باحضور مدیران و سیاست‌گذاران این حوزه و مشارکت فعال نهاد‌های دولتی و خصوصی هم‌زمان با دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه‌۱۴۰۲ در محل پارک پردیس فناوری برگزار گردید، از بانک پاسارگاد به عنوان یکی از نهاد‌های تاثیرگذار در تأمین مالی نوآوری وفناوری در زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور با اهدا تندیس یادبود تقدیر به عمل آمد.
در این راستا نهاد‌های فعال در این حوزه شامل بانک‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر VC، صندوق‌های پژوهش و فناوری، سکو‌های تأمین مالی جمعی و نیز شتاب‌دهنده‌های فعال در کشور پس از بررسی شاخص‌های متفاوت مورد ارزیابی قرار گرفتند و از شرکت‌های برگزیده تقدیر به عمل آمد
از جمله مهم‌ترین بخش‌های اصلی این رویداد می‌توان به: جشنواره معرفی و تجلیل از تأثیرگذاران نهاد‌های تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، برگزاری پنل‌ها، سمینار‌ها و کارگاه‌های آموزشی، کافه سرمایه در قالب برگزاری جلسات B۲B و همرسانی بین تیم‌های استارتاپی و سرمایه‌گذاران، استقرار میز مشاوران برای ارائه خدمات مشاوره تأمین مالی و سرمایه‌گذاری حوزه دانش‌بنیان، برگزاری نمایشگاه اختصاصی نهاد‌های مالی و سرمایه‌گذاری اشاره کرد.

 
برچسب ها: بانک پاسارگاد
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.