کد خبر: ۱۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
به منظور اجاره و یا خرید دیزل ژنراتور می‌بایست از فاکتور‌های کیفی و فنی آن اطلاعات لازمی را کسب نمایید.

مخاطب24:به منظور اجاره و یا خرید دیزل ژنراتور می بایست از فاکتور های کیفی و فنی آن اطلاعات لازمی را کسب نمایید. در واقع از آنجایی که کلیه هزینه های ثانویه یک ژنراتور از مصرف سوخت گازوئیل گرفته تا هزینه های جانبی مرتبط با تعویض روغن و فیلتر تحت تاثیر توان ژنراتور قرار دارند انتخاب ژنراتور مناسب می تواند سبب کاهش هزینه های جانبی نیز گردد. بنابراین اجاره یک دیزل ژنراتور با توان 2500 کاوا بجای ژنراتور 2000 کاوا می تواند بالغ بر 30% افزایش هزینه ماهیانه چه در بخش اجاره بها و چه از نظر مصرف سوخت را به همراه داشته باشد. وقت کنید که یک دیزل ژنراتور 2500 کاوا در هر ساعت 26 لیتر گازوئیل بیشتری نسبت به نمونه های 2000 کاوا مصرف می کند که تنها اختلاف هزینه سوخت مصرفی در مدت یکماه می تواند هزینه قابل توجهی باشد. مهمترین فاکتور جهت اجاره دیزل ژنراتور میزان توان مصرفی شامل بر حسب کیلو ولت آمپر یا KVA می باشد.

در حالی که برای کاربری های ساده و محدود یک دیزل ژنراتور 30 کاوا نیز کفاف نیاز شما را می دهد در کاربری های سنگین مانند برق رسانی کشتی ها گاهی توان دیزل ژنراتور به بالای 2000 کاوا نیز میرسد. در انتخاب و اجاره دیزل ژنراتور تلاش نمایید که حداکثر توان مصرفی خود را با حداکثر توان دیزل ژنراتور مطابقت نمایید چرا که توان کاری ژنراتور ها اغلب در دو بخش توان متوسط و توان حداکثر مشخص می شوند. البته توان دیزل ژنراتور ها در دو بخش توان موتور و توان آلترناتور مورد بررسی قرار می گیرد که شما در انتخاب دیزل ژنراتور مناسب کار خود می بایست توان الترناتور را در نظر داشته باشید.

اجاره ژنراتور از 3 الی 3000 کاوا KVA

ژنراتور سایلنت چیست؟

فریم فلزی بکار گرفته شده به دور دیزل ژنراتور سایلنت قابلیت جذب و جلوگیری از خروجی صداهای تولیدی ناشی از عملکرد موتور دیزلی را تا اندازه زیادی دارد. بصورت استاندارد گفته می شود که آلودگی صوتی ناشی از دیزل ژنراتور ها در محدوده 65 الی 85 دسی بل در فاصله 1 متری ژنراتور می باشد که صدایی معادل مکالمه دو نفر با یکدیگر می باشد. این در حالی است که آلودگی صوتی ایجاد شده توسط دیزل ژنراتور های ساده بدون فریم فلزی در محدوده 100 الی 120 دسی بل یعنی صدای معادل عملکرد یک اره برقی می باشد. هزینه اجاره دیزل ژنراتور  سایلنت اغلب تفاوت چندانی با نمونه های ساده نداشته و این هزینه بیشتر تابع توان کاری و آمپراژی است که از ژنراتور کشیده می شود.

شرایط اجاره دیزل ژنراتور

جهت اجاره دیزل ژنراتور شما نیاز به ارائه چک و سفته و ضمانت نیستید. قرارداد اجاره دیزل ژنراتور تنها با شرکت ها مانند شرکت های معدنی و راهسازی بسته می شود و مخاطب ما فردی با سمت مشخص در شرکت می باشد که برای خدمات و سرویس و دریافت اطلاعات و مکاتبات لازم در دسترس باشد است. اجاره دیزل ژنراتور با توجه به این نکته که هزینه های مرتبز با حمل و نقل دستگاه و همچنین آمد و شد به منظور بررسی، مونیتور کردن و سرویس دستگاه از جانب ما می باشد در فواصل محدودی از بیس یا انبار ما میسر می باشد. هزینه های مربوط به اجاره دیزل ژنراتور بصورت پیش پرداخت ماهیانه دریافت می شود بدین معنا که هزینه کارکرد ماه اول در ابتدا و هر ماه به همین شکل دریافت می شود. این هزینه تا اندازه زیادی تابع کاوا یا توان مصرفی دیزل ژنراتور بوده و به نوع دیزل ژنراتور ساده و یا سایلنت و همچنین شرایط کاری نیز بستگی دارد. اجاره دیزل ژنراتور برای مدت بسیار کوتاه مثلا 1 ماه تنها برای دستگاه هایی با کاوا بالا مانند دستگاه های بالای 300 کاوا میسر می باشد که با توجه به هزینه های مرتبط با حمل و نقل توجیه اقتصادی دارند.

دیزل ژنراتور 500 کاوای کومنز

دیزل ژنراتور سری QSZ13-G5 کومنز Cummins محصول کشور آمریکا با یک موتور قدرتمند دیزلی 6 سیلندر با آرایش خطی می باشد. این موتور دارای حجم 13 لیتر بوده و با دور 1500 rpm کار می کند. موتور دیزلی این ژنراتور توان حداکثری 526 و توان حداکثری 605 اسب بخار را تولید می کند. بر روی موتور دیزلی ژنراتور 500 کاوا کامینز از یک عدد توربوشارژر برای افزایش دبی هوای تغذیه شده به موتور استفاده شده که سرعت احتراق را بالا برده و به افزایش گشتاور و توان خروجی موتور می انجامد. دیزل ژنراتور 500 کاوا سری QSZ13-G5 کامینز از سیستم آب خنک با یک رادیاتور با حجم آب 62 لیتر استفاده می کند. جهت اجاره دیزل ژنراتور  500 کاوا KVA کامینز اطلاع از این نکته که این موتور در ظرفیت کاری 50% خود حدود 49 لیتر گازوئیل در ساعت و در ظرفیت کاری 100% خود حدود 93 لیتر گازوئیل را در ساعت می سوزاند از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: حامیان ژنراتور

برچسب ها: دیزل ژنراتور
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب title
ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می‌باشد ۶۵ ساله شد.
بوی بد دهان را با این روش از بین ببرید title
هل، یک چاشنی خوش عطر و بو با خواص فوق‌العاده است و امروزه پای ثابت ادویه‌های مصرفیِ میلیون‌ها آشپز در سراسر جهان شده است.
محققان چینی مغز را پس از انجماد زنده کردند title
طبق خبری که به داستان‌های علمی-تخیلی شباهت دارد، احتمالاً راهی وجود داشته باشد که بتوان بافت مغز منجمد را بدون آسیب احیا کرد. دانشمندان چینی یک معجون شیمیایی جدید ساخته‌اند که اجازه می‌دهد بافت مغز بعد از انجماد دوباره عملکرد خود را بازیابد.
جرمی کلارکسون دوباره جذاب ترین مرد بریتانیا شد title
جرمی کلارکسون در نظرسنجی سایت ایلیسیت انکونترز به‌عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا برگزیده شده است. نکته جالب ماجرا در فهرست افرادی است که بعد از او قرار گرفته‌اند.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
ماجرای رسوایی اخلاقی ترامپ به کجا رسید؟ title
ماجرای شکایت یک ستاره فیلم‌های پورن از ترامپ، آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای او دردسر ساز شده است. این پورن استار چه کسی است و چگونه ماجرای یک ابهام در دوره جوانی رئیس جمهور سابق امریکا را در ۷۷ سالگی به دادگاه آورد؟ گزارش خبرآنلاین را بخوانید.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.