کد خبر: ۱۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
بعد از قطع ارتباط چندساعته پیام‌رسان‌های داخلی به‌علت قطعی برق در یکی از مراکز اصلی داده، اکنون این اختلال به‌طور کامل برطرف شده است.

اختلال پیام‌رسان‌های داخلی به‌طور کامل برطرف شد

مخاطب24:بعد از قطع ارتباط چندساعته پیام‌رسان‌های داخلی به‌علت قطعی برق در یکی از مراکز اصلی داده، اکنون این اختلال به‌طور کامل برطرف شده است.

پیام‌رسان‌های بله، سروش، ایتا و برخی پلتفرم‌های داخلی دیگر از ساعت ۱۸ روز قبل (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت) به‌علت قطع‌شدن برق در یکی از مراکز داده، دچار مشکل شدند و کاربران اتصال خود را به این پیام‌رسان‌ها از دست دادند. طبق گفته مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات، این قطعی برق ۵ دقیقه به‌طول انجامیده و بعد از وصل شدن، تیم‌های فنی راه‌اندازی مجدد سرویس‌ها را در دستور کار قرار دادند.

 


به گفته احسان خرامید، وزیر ارتباطات نیز در محل دیتاسنتر حضور پیدا کرد و از نزدیک بر عملیات فنی تیم‌های مستقر نظارت داشت.

از اواخر شب گذشته، به‌تدریج پیام‌رسان‌ها وصل شدند و اکنون همگی بدون مشکل در حال ارائه خدمات به کاربران هستند.

لازم به ذکر است مرکز داده یا دیتاسنتر تأسیساتی است که خدمات فناوری اطلاعات، تجهیزات ذخیره‌سازی، پردازش، انتشار داده، همچنین نرم‌افزار‌های کاربردی را متمرکز می‌کند و در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد.

منبع: فارس

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
راز ساخت اهرام بزرگ مصر بالاخره فاش شد title
محققان با تحلیل تصاویر ماهواره‌ای راداری برای نقشه‌برداری از شاخه رودخانه‌ای در نزدیکی اهرام مصر، توانسته‌اند پاسخ بسیاری از معما‌های مطرح‌شده درباره نحوه ساخت و حتی مراسم تدفین فراعنه مصر را رمزگشایی کنند.
حال حامیم خواننده وخیم است title
خواننده پاپ در آی سی یو بستری شد.
ماهواره سنگین وزن ایرانی "طلوع ۳" در آستانه پرتاب title
ماهواره سنگین‌وزن طلوع ۳ یک ماهواره سنجشی است که مراحل ساخت آن به پایان رسیده است؛ این ماهواره قابلیت ارسال تصاویری با دقت ۵ متر (تک طیفی) و ۱۰ متر (رنگی) را دارد همچنین امکان الحاق "رادار دهانه مصنوعی" (سار) بر روی ماهواره طلوع ۳ وجود دارد.
رضا عطاران با گریم صدام حسین می‌آید! title
پروانه ساخت فیلم «صد دام» صادر شد.
از خبرهای درگوشی‌ مجلس دوازدهم چه می‌دانید؟ title
همیشه خبر‌های مهم و اصلی در بسیاری از خبرگزاری‌ها وجود دارد و به سرعت در دسترس است، ولی آنچه که جالب و قابل توجه است مواردی می‌باشد که در خبر‌های رسمی و اصلی به آن‌ها پرداخته نمی‌شود. امروز افتتاحیه مجلس دوازدهم شورای اسلامی بود، ولی با توجه به شهادت رییس جمهور جو سنگینی بر فضای مجلس دوازدهم حاکم بود.
سقوط جنگنده اف-۳۵ در آمریکا title
مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که یک جنگنده اف -۳۵ روز سه‌شنبه در نزدیکی پایگاه هوایی «کیرتلند» در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.
ذرات ریزپلاستیک در خون انسان سلامت قلب را تهدید می‌کنند title
محققان هنوز به دنبال درک چگونگی تأثیر میکروپلاستیک‌ها بر سیستم قلبی عروقی هستند.
برگزیده
امام خامنه‌ای:وقت مجلس مصروف مسابقات بی‌فایده رسانه‌ای نشود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی به دوازدهمین دوره مجلس تأکید کردند: در خود مجلس مسابقات بی‌فایده‌ی رسانه‌ای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد.
رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی چه مطالبی بیان فرمودند؟ title
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی
۲۰ جانشین احتمالی رئیسی چه کسانی هستند؟ title
در پی شهادت رئیس جمهور در اتفاقی نادر دوره ریاست جمهوری در ایران نا تمام ماند تا با برگزاری انتخابات زودهنگام سکاندار قوه اجرایی کشور مشخص شود
وداع تاریخی خراسان جنوبی با رئیس جمهور شهید title
خراسان جنوبی امروز تمام قد برای وداع با یار دیرینش به میدان آمدند تا در تاریخ ثبت شود این حضور و شکوه برای همیشه.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.