کد خبر: ۱۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان:
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در برنامه هشت‌بهشت سیمای اصفهان، به مناسبت هفته کاروکارگر ضمن قدردانی از جامعه کارگری و تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی، از مقام والای سردار شهید محمدکاظم زاده شهید شاخص کارگری سال که از خانواده بزرگ ذوب‌آهن است تجلیل کرد.

درایت سردار شهید کاظم‌زاده در شناخت اهمیت تولید، الگوی جامعه کارگری است

به گزارش مخاطب24به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان:وی گفت: آن شهید والامقام با درایت و آینده‌نگری، اهمیت تولید را به‌خوبی درک کرد و در وصیت‌نامه خود و در توصیه به هم‌رزمان خویش تولید هر قطعه را تیری به قلب دشمن دانسته است.
مهدی کوهی گفت: تأکید سردار شهید محمدکاظم زاده بر اهمیت تولید را می‌توان به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم و افزایش تولید پیوند داد که نشان می‌دهد آن شهید گران‌قدر پیام ولایت را سال‌ها قبل دریافت کرده بود و به همگان توصیه کرد.

مدیرعامل ذوب‌آهن، ضمن تقدیر از جامعه کارگری، تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان را نمونه کامل کارگران پرتلاش و بادانش دانست و اظهار داشت: همکاران ما در کنار کوره با حرارت ۱۸۰۰ درجه کار می‌کنند و لذا باید در کنار آن‌ها باشیم تا بتوانیم سختی کار آن‌ها را به‌درستی درک کنیم.
وی با اشاره به اینکه در ذوب‌آهن اصفهان، کارگران و خانواده آن‌ها در برنامه‌های مدیریتی موردتوجه ویژه هستند، گفت: هم‌اکنون در این شرکت برنامه بازدید خانواده‌ها از خط تولید، برنامه‌های کوه گشت، مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... در راستای ایجاد فضای شاد و بانشاط در محیط خانواده و کار با جدیت دنبال می‌شود.

کوهی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از ۵۸ کارگر نمونه ذوب‌آهن اصفهان گفت: از خانواده همکاران ذوب آهنی که با فراهم نمودن محیطی امن و آرام برای همکاران ما، شرایط لازم برای نقش‌آفرینی این عزیزان در امر تولید را مهیا می‌کنند سپاسگزارم و امیدوارم بتوانیم با برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های گوناگون، قدردان زحمات آن‌ها باشیم.

 
برچسب ها: ذوب آهن اصفهان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
اگر اصولگرایی لقمه‌اش حرام است مجری سیما کارش خراب است! title
محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی، هفته پیش توئیت زشت و بی سابقه‌ای را در مقام مجری صداوسیما منتشر کرد.
تمام شهروندان این شهر در یک ساختمان زندگی می‌کنند! title
شهری در آلاسکا وجود دارد که ۲۱۷ نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می‌کنند.
آیا استفاده از فلزیاب غیرقانونی است؟! title
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی در مورد اینکه آیا خرید و استفاده از "فلزیاب" عملی مجرمانه و غیرقانونی است، توضیحاتی را بیان کرد.
چاقوکشی در بیمارستان! title
به‌دنبال حمله با سلاح سرد در بیمارستانی در چین، دست کم ۲ نفر کشته و ۲۱ تن زخمی شدند.
نخستین بانویی که گواهی‌نامه‌ی پایه یک گرفت کیست؟ title
خانم جوادتهرانی گفت: «در امتحانات اخیر متوجه شدم که دیگر سخت‌گیری و بهانه‌جویی بی‌جهت در امتحانات نمی‌شود و اگر کسی واقعا رانندگی بداند بدون اشکال خواهد توانست صاحب گواهی‌نامه رانندگی شود.»
جریمه شکار آهو چقدر است؟ title
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از افزایش ۳.۹ برابری جریمه شکار غیرمجاز خبر داد.
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش title
امیرآبادی استادیار مهندسی حمل و نقل در دانشگاه علم و صنعت در آذرماه سال ۱۴۰۰ با حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران منصوب شده بود. اعضای بدن محمد امیرآبادی نیز پس از مرگش به بیماران نیازمند اهدا شد و حالا مشخص شده قتل مدیر شهرداری تهران به دست همسرش صورت گرفته است.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.