کد خبر: ۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
در این تمرین که در ورزشگاه المپیک برگزار شد بازیکنان تحت نظر دراگان اسکوچیچ به تمرین پرداختند. همچنین کریم باقری که برای کمک به تیم ملی به جمع اردونشینان ملحق شده است امروز با بازیکنان همراه شد و تمرینات آنان را با جدیت دنبال کرد.

کلیپ اولین تمرین تیم ملی فوتبال در کیش، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال در کیش برگزار شد.

به گزارش مخاطب24 به نقل از ایرنا، در این تمرین که در ورزشگاه المپیک برگزار شد بازیکنان تحت نظر دراگان اسکوچیچ به تمرین پرداختند.

در ابتدای این تمرین، سرمربی تیم ملی دقایقی برای ملی پوشان صحبت کرد. کریم باقری که برای کمک به تیم ملی به جمع اردونشینان ملحق شده است امروز با بازیکنان همراه شد و تمرینات آنان را با جدیت دنبال کرد.

از دیگر اتفاقات تمرین امروز، حضور کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تمرین بود که روز گذشته تست PCR خود را انجام داده و نخستین تمرین خود را در کنار سایر بازیکنان برگزار کردند.تمرین امروز ملی پوشان ۹۰ دقیقه به طول کشید.

ملی پوشان فوتبال کشورمان پنجشنبه ۱۳ خرداد در منامه به مصاف تیم ملی فوتبال هنگ کنگ خواهند رفت. ۱۷ خرداد نیز رو در روی بحرین قرار خواهند گرفت و جمعه ۲۱ خرداد نیز باید به مصاف کامبوج بروند. آخرین بازی ایران نیز در این مرحله ۲۵ خردادماه و برابر عراق خواهد بود.

در حال حاضر تیم های عراق، بحرین و ایران با ۱۱، ۹ و ۶ امتیاز به ترتیب تیم های اول تا سوم هستند و هنگ کنگ و کامبوج نیز با ۵ و یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت
علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
به امید موفقیت تیم ملی ایران در مسابقات