کد خبر: ۱۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
در همکاری مشترک پلیس و ایساکو صورت پذیرفت
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو پیرو تعامل ایجاد شده با پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و اداره آگاهی تهران بزرگ، دو فروشگاه توزیع کننده لوازم یدکی تقلبی در تهران و شیراز را شناسایی و پلمب کرد.

شناسایی و پلمب فروشگاه‌های توزیع کننده قطعات تقلبی

مخاطب24:شناسایی و برخورد قانونی با این دو فروشگاه که به صورت جداگانه در استان‌های تهران و فارس فعالیت داشتند، در راستای تحقق مسوولیت‌های اجتماعی ایساکو که از دیرباز با رصد مداوم بازار قطعات و لوازم یدکی خودرو در دستور کار قرار داشته است صورت پذیرفته و عاملان مرتبط با این پرونده‌ها در مسیر برخورد با جرایم و تخلفات مرتبط با حوزه برند و قاچاق کالا در اختیار مراجع قانونی ذی‌ربط قرار گرفتند.
در یکی از اقدامات مشترک شرکت ایساکو و پلیس آگاهی تهران، فروشگاهی در محله یاخچی‌آباد استان تهران که ملک خود را مانند فروشگاه‌های مجاز شرکت ایساکو با نصب تابلو و آرم و علایم مشابه‌سازی کرده بود شناسایی و مالک این فروشگاه که به فروش قطعه تقلبی لنت ترمز تکستار با سوء استفاده از برند شرکت ایساکو و با بسته‌بندی مجعول این شرکت به همراه لیبل و هولوگرام‌های جدید اقدام می‌کرد، ملزم به فک علایم مذکور و تحویل مقامات قضایی شد.
به گزارش روابط عمومی ایساکو، فروشگاه دیگری در بلوار امیرکبیر شهر شیراز با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و نماینده تعزیرات حکومتی شناسایی و ۲۳ ﻋﺪد ﺗﺴﻤﻪ ﺗﺎﯾﻢ ﺗﻘلبی ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺧﻮدروﻫﺎی ﭘﮋو ۲۰۶ و ۴۰۵ و پنج ﻋﺪد ﺳﻨﺴﻮر اﮐﺴﯿﮋن ﺧﻮدروی دﻧﺎ و EF ۷ در ﺑﺴﺘﻪﺑﻨﺪی و ﻫﻮﻟﻮﮔﺮام مجعول شرﮐﺖ اﯾﺴﺎﮐﻮ کشف و ﭘﺲ از اﺳﺘﻌﻼم بارکد این اقلام از اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ اﯾﺴﺎﮐﻮ، ﻣﻐﺎﯾﺮت و جعلی ﺑﻮدن آن احراز شد و در پی آن اﻗﻼم ﺗﻮﺳﻂ پلیس ضبط و فروشگاه نیز پلمب شد. همچنین با توجه به اظهار بی‌اطلاعی متولی فروشگاه از تقلبی بودن قطعات، وی به همراه مستندات و پرونده، برای بررسی‌های بیش‌تر در اختیار مراجع ذی‌ربط قرار گرفت.
شرکت ایساکو در طی چند سال اخیر، برای جلوگیری از توزیع قطعات تقلبی مجعول و مبارزه با سودجویانی که با سوء استفاده از نام شرکت‌های معتبر همچون ایساکو، جان و مال مردم را به مخاطره می‌اندازند و همچنین در راستای صیانت از برند گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد تعامل با مراکز محترم قضایی و انتظامی، دست این سودجویان را از این بازار کوتاه کرده است.
مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو علاوه بر حضور مستمر در بازار لوازم یدکی خودرو، رصد و پایش این مهم را در دستور کار خود دارد و با شناسایی ده‌ها مورد از تولید و توزیع‌کنندگان قطعات و لوازم یدکی تقلبی عرضه شده در بسته‌بندی‌های مجعول و شبیه‌سازی شده و معرفی آن‌ها به مراجع قانونی، در حفظ منافع مشتریان، مصرف‌کنندگان نهایی و شرکای تجاری خود می‌کوشد.
شرکت ایساکو همواره به هم وطنان توصیه می‌کند با توجه به وجود قطعات تقلبی در بازار و مشابهت بسیار زیاد آن با کالای اصلی، برای اطمینان از خرید قطعات اصلی و استاندارد، به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند. این شرکت یادآور شد اصالت قطعات خریداری شده از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۱ و اپلیکیشن تلفن همراه ایساکو به سادگی قابل استعلام و بررسی است.

 
برچسب ها: ایران خودرو
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دلیل سفید شدن مو‌ها چیست؟ title
از زمان‌های قدیم تا به امروز این باور وجود دارد که کندن مو‌های سفید باعث زیاد شدن آن‌ها می‌شود، اما این فرضیه تا چه حد درست است.
سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد title
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود سعید آقاخانی از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز title
برای انتخاب ظرف مورد نیاز برای پخت غذا باید به امکان تمیز کردن و شست‌وشوی ظرف دقت شود، زیرا اگر ظرف از نظر فیزیکی به گونه‌ای باشد که نتوان خوب آن را تمیز کرد و موجب تجمع باکتر‌های و میکروب‌ها شود، موجب بیماری روده‌ای می‌شود.
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
برگزیده
رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم title
رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آن‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.