به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: سرمایه انسانی پیشران و عامل اصلی حرکت بانک به سمت تحول، تحقق اهداف و خلق ارزش برای مشتریان و ذینفعان بانک است و ارائه خدمات و انجام فرآیندهای اداری و عملیاتی بانک با تلاش تمامی همکاران در بخشهای مختلف صف و ستاد صورت میپذیرد.
وی افزود: برای اعتلای فردی و اجتماعی سرمایه انسانی و موفقیت سازمان، بسیار مهم است که مدیران ارشد بانک به کارکنان بانک توجه، به نیازها، خواستهها و مشکلات آنها رسیدگی و محیطی آکنده از نشاط و آرامش برای آنها فراهم نمایند.
شیخ حسینی گفت: همکاران این مهم را در نظر داشته باشند که پیشرفت کلی و موفقیت بانک منوط به رشد و توسعه فردی و مهارتی همه همکاران است و کمک به فراگیری فرآیندهای جدید و انتقال دانش و تجارب و استعداد یابی و جانشین پروری بسیار حائز اهمیت است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون تصریح کرد: یکی از مهمترین ماموریتهای مدیران رفع دغدغهها و کاهش اضطراب و استرس در محیط کار است و ضرورت دارد کمک به رشد فرهنگی و تعالی معنوی و شخصیتی همکاران نیز در زمره برنامههای مدیران در سطوح مختلف بانک مد نظر قرار گیرد.
شیخ حسینی تاکید کرد: به منظور تقویت ارتباط مدیریت بانک و همکاران برنامههای دیدار حضوری و همچنین تماس تلفنی با همکاران در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: در این دیدارها و گفتگوها پیشنهادها و نقطه نظرات همکاران در خصوص بهبود عملیات بانک، ارتقای بهره وری، بهینه سازی فرآیندها و ارزیابی عملکردها مورد بررسی قرار میگیرد و همچنین فرصتی فراهم است تا همکاران مسائل و مشکلات خود را بی واسطه مطرح نموده و در خصوص رفع مشکلات چاره اندیشی شود.
این مقام بانکی گفت: ساعاتی از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته برای تماس تلفنی و ملاقات حضوری در نظر گرفته شده است و امید است این دیدارها و تماسها تاثیر مثبتی در فرآیندهای بانک و همچنین کمک به رفع مشکلات همکاران داشته باشد.
شیخ حسینی گفت: طی ماههای اخیر بهبود وضعیت درآمدی و رفاهی همکاران از بالاترین سطح اهمیت برخوردار بوده است و تلاش شده است تا مهمترین و موثرترین تصمیمات برای ارتقای معیشتی و رفاهی همکاران اتخاذ گردد.