کد خبر: ۱۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

تمهیدات مخابرات منطقه خوزستان برای تأمین زیرساخت‌های ارتباطی سفر رئیس جمهور

مخابرات منطقه خوزستان به عنوان تأمین کننده ارتباط‌های مخابراتی در استان در سفر رئیس جمهور به خوزستان وظیفه تأمین زیرساخت‌ها برای پایداری شبکه را بر عهده داشت.
تمهیدات مخابرات منطقه خوزستان برای تأمین زیرساخت‌های ارتباطی سفر رئیس جمهور

تمهیدات مخابرات منطقه خوزستان برای تأمین زیرساخت‌های ارتباطی سفر رئیس جمهور

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران: رحیم فلاح زاده گفت: در دور دوم سفر حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه به خوزستان، با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی کارکنان مخابرات منطقه خوزستان کار‌های لازم و مؤثر برای تأمین زیرساخت‌های ارتباطی جهت ارائه ارتباطات مخابراتی پایدار به منظور تحقق اهداف دولت در استان و همچنین انعکاس رویداد‌های این سفر از طریق صوت و تصویر در رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی انجام شده است.

وی افزود: از جمله کار‌های انجام شده در این خصوص می‌توان به اجرای فیبرنوری اختصاصی در محل پاسخگویی سامانه سامد، ایجاد لینک‌های ارتباطی در محل‌های مختلف جهت پاسخگویی به مردم (برای ارگان‌ها و سازمان ها)، اجرا و تخصیص پورت‌های pon و راه اندازی ۲۰۰ خط تلفن ثابت در محل استقرار اپراتو‌های پاسخگو، ایجاد رینگ ارتباطی پشتیبان با سرعت. ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه اشاره کرد.

فلاح زاده افزایش و اختصاص پهنای باند اینترنت با ظرفیت ۱۰۰ مگ و قابلیت توسعه پذیری تا یک گیگا بیت برثانیه، اختصاص پهنای باند ارتباطی به میزان ۱۰۰ مگابیت برثانیه به صورت نقطه به نقطه تا محل استانداری قابل ارتقا تا یک گیگ، اجرای فیبر نوری و ایجاد چندین لینک ارتباطی در مصلی نماز جمعه اهواز و دیگر نقاط دیدار مردمی و سخنرانی رئیس جمهور و اختصاص پهنای باند اینترنت ۱۰۰ مگابیت برثانیه و همچنین ارتقای تکنولوژی، افزایش پهنای باند و بار ترافیکی سایت‌های شبکه ارتباطی همراه اول در محل اضطراری و برنامه‌های رییس جمهوری و... را از دیگر کار‌های انجام شده برشمرد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: تشکیل جلسات متعدد، لغو مرخصی و اعلام آماده باش و استقرار حضوری تیم‌های فنی، شبکه و مدیریت دیتا، انتقال، سیستم‌های دسترسی، شبکه فیبرنوری، تغذیه و نیرو و همچنین تیم‌های پشتیبان (مراکز مانیتورینگ)، تأمین شیفت آماده جهت پشتیبانی، رصد و پایش شبانه روزی شبکه و حراست از مسیر شبکه فیبر نوری شهری و بین شهری و... گوشه‌ای از تمهیدات و اقدامات مخابرات منطقه خوزستان به منظور تأمین زیرساخت شبکه‌های ارتباطات مخابراتی به منظور پایداری ارتباطات و تسهیل خدمت رسانی دولت به مردم استان خوزستان است.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
comments icon ۱۷ ماه انتظار برای پرداخت بن خوار بار بازنشستگان مخابرات
با این که بیش از ۱۶ ماه از بن خوار بار آنان تاکنون پرداخت نشده است.
از رئیس‌ محترم جمهوری تقاضا می‌شود دستور پرداخت بن خوار بار بازنشستگان مخابرات در اسرع وقت را صادر کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
comments icon امروز شنه 9 اردیبهشت ماه سال 1402 هم از بن خوار بار بازنشستگان مخابرات از دی ماه سال 1401 تاکنون خبری نیست چرا؟
ومتاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچ کاری و هیچ اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
comments icon باسلام
چه خبر از جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ؟
امید ما بازنشستگان اول خداست وبعد کمیسیون اصل نود مجلس
کی مطالبات ما بازنشستگان را میدهند !!!
مطالبات رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تا کنون
حق جذب از سال ۱۳۸۸ تا کنون
مطالبات درمانی از سال ۱۴۰۰ تاکنون
سایر مطالبات بازنشستگان
ما بازنشستگان حدود ۴۰۰ میلیون تومان از سال ۱۳۸۸ تاکنون طلب داریم.ا
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
comments icon از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور و از طریق مخایرات ما و هم همه رسانه های داخلی اطلاع رسانی کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو در مورد مشکلات ما بازنشستگان مخابرات نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
comments icon در پاسخ به رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران
در پاسخ به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران
بودجه مبلغ 30 تا 70 میلیون تومانی حقوق کارکنان رسمی شرکت مخابرات ایران چگونه و چطور تامین می شود ولی متاسفانه پرداخت بودجه بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسرکشور از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
بودجه مبلغ 620 میلیون تومانی پاداش پایان خدمت بازنشستگان شرکت مخابرات ایران چگونه و چطور تامین می شود ولی متاسفانه پرداخت بودجه بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسرکشور از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
چین با هزاران ماهواره وارد فضا شد چین با هزاران ماهواره وارد فضا شد
چین گروهی متشکل از ۱۸ ماهواره را به فضا ارسال کرد. هدف چین تکمیل صورت فلکی فضایی خود یا "G ۶۰" است که به عنوان رقیب آمریکایی استارلینک شناخته می‌شود که با هدف ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ماهواره‌ای به سراسر جهان، برنامه‌ریزی شده است.
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر