کد خبر: ۱۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
دروازه‌بان و مربی سابق پرسپولیس عصر امروز در محل تمرین باشگاه استقلال حاضر شد!

عشق من ساپینتو! وحید قلیچ در تمرین استقلال

مخاطب۲۴ : با گذشت چهار روز از شهرآورد شماره ۱۰۰ تهران، همچنان این بازی به‌عنوان سوژه شماره یک فوتبال ایران در کانون حواشی قرار دارد؛ مسابقه‌ای که تصمیمات پیام حیدری در طول آن، محل مناقشات زیادی بین کارشناسان داوری و اهالی فوتبال شد.

در این بین، وحید قلیچ، بازیکن و مربی اسبق باشگاه پرسپولیس که طی سالیان گذشته مواضع همواره جنجالی او در فضای مجازی با واکنش‌های مختلف همراه شده، با انتشار چند استوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام، مدعی نادیده گرفته شدن پنالتی استقلال در شهرآورد شده بود؛ ادعایی که مورد توجه هواداران استقلال هم قرار گرفت.

 

اما حالا باشگاه استقلال با قرار دادن یک ویدئو در کانال رسمی خود، فضای هواداری فوتبال ایران را شگفت‌زده کرد؛ وحید قلیچ، دروازه‌بان و مربی سابق باشگاه پرسپولیس امروز به کمپ مرحوم حجازی رفته و با حضور در محل تمرین استقلال، با سرمربی و سرپرست آبی‌ها به گپ و گفت پرداخته است.

حضوری که با استقبال جالب ساپینتو هم همراه شده و بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال دقایقی از این دیدار و مکالمه را در کانال رسمی خود قرار داده است.

عشق من ساپینتو! وحید قلیچ در تمرین استقلال

در طول این دیدار، وحید قلیچ با ابراز علاقه و باور خود به ساپینتو، حرف‌های جالبی را از طریق مترجم سرمربی پرتغالی خطاب به او می‌گوید: «از همان روز اولی که آمد، همه می‌گفتند نه، خوب نیست. من می‌گفتم خوب است و ثابت شد که خوب است. عشق من ساپینتو است. من بلد نیستم انگلیسی با شما حرف بزنم؛ اما افتخار می‌کنم کنار ساپینتو هستم؛ چون همان‌طوری‌که در پست اینستاگرامی قبلی خودم هم گفتم، او میراث‌دار اوزه‌بیو، پلنگ موزامبیک است!»

مربی سابق پرسپولیس که به‌عنوان دروازه‌بان هم نمایش نسبتاً قابل قبولی در طول دربی‌ها برابر استقلال داشته، در ادامه صحبتش خطاب به سرمربی آبی‌ها می‌گوید: «اوزه‌بیو باید افتخار کند (اوزه‌بیو درگذشته سال ۲۰۱۴ است) که الآن چنین کسانی هستند. این پست من یک میلیون بازدیدکننده داشت و همه هم تأیید کردند.»

عشق من ساپینتو! وحید قلیچ در تمرین استقلال

حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال کاملا فضا تمرین این تیم را تحت تاثیر قرار داد به گونه‌ای که تمام بازیکنان استقلال برای خوشامدگویی به او حاضر شدند. تصویر مهدی قایدی در کنار گلر سابق سرخ‌ها می‌تواند قابی پرطرفدار در فضای مجازی باشد.

قلیچ در ادامه بار دیگر علاقه‌اش به ساپینتو را ضمن ابراز تعصب به پرسپولیس آشکار می‌کند: «الآن هم که اینجا هستم پرسپولیسی‌تر از من وجود ندارد؛ اما عشق من این است که ساپینتو را ببینم. ممکن است خیلی‌ها به من فحش بدهند؛ اما این دلبخواه خود من است.»

در اینجا ساپینتو از قلیچ تشکر می‌کند و می‌گوید: «این زیبایی فوتبال است. استقلال و پرسپولیس نود دقیقه رقیب بودند، اما بیرون باید به هم احترام بگذاریم.»

عشق من ساپینتو! وحید قلیچ در تمرین استقلال

با تازه‌شدن بحث دربی، قلیچ یادی از قضاوت پیام حیدری کرد و گفت: «من این مسئله را هم توضیح دادم که خدا کند این داور شب راحت بخوابد، چون پنالتی واضح‌تر از این نمی‌شد.»

در این لحظه ساپینتو با یک نیش‌خند گفت: «البته که نخوابیده است.»

قلیچ هم ادامه داد: «خدا ببخشد او را، اما حق یک تیم را ضایع کرد.» صحبتی که ساپینتو در واکنش به آن گفت: «اما تمام شده.»

عشق من ساپینتو! وحید قلیچ در تمرین استقلال

قلیچ در فاز پایانی ابراز محبت به سرمربی استقلال گفت: «غصه نخور. چون خدایی که بالای سر است به موقع حقت را می‌دهد و ثابت می‌کند تو باید سرمربی تیم ملی این مملکت باشی.»

حالا باید دید این حرکت وحید قلیچ چه بازتابی در بین هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی خواهد داشت.|ورزش سه 

عشق من ساپینتو! وحید قلیچ در تمرین استقلال

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
۹ دلیل برای گنجاندن آجیل در رژیم غذایی روزانه title
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی‌های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.
«بچه مهندس» با شلوارک و دمپایی در فرودگاه! title
روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در یک پروژه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است.
مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد title
پژوهش جدید دانشمندان «دانشگاه ییل» نشان می‌دهد که هرچه خاطرات عجیب‌تر و دور از ذهن باشند، مغز تمایل بیشتری به یادآوری آن‌ها دارد.
رمزگشایی از چرایی زمین گیر شدن جنگنده‌های چین! title
نفوذ سیاسی نقش بسزایی در فروش هواپیما‌های جنگنده دارد. بازار بین‌المللی هواپیما‌های جنگنده فقط به کیفیت و هزینه مربوط نمی‌شود، بلکه به شراکت‌ها و پیوند‌های سیاسی نیز مربوط می‌شود.
فروش ۳۵۰ میلیاردی نمایشگاه کتاب title
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران، مجموع فروش نمایشگاه در بخش مجازی و حضوری را، ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
حمله مسلحانه گانگستر‌های نقابدار به خانه‌های تهران title
۵ مرد مسلح با خونسردی وارد ساختمان می‌شوند. با یک کارت در آپارتمان را باز کرده و درحالی‌که صورت‌هایشان را پوشانده‌اند و یک ساک مشکی در دست دارند، وارد آپارتمان می‌شوند. سپس اعضای خانه را با کلت و کلاشینکف تهدید می‌کنند تا اموال قیمتی را به سرقت ببرند.
دیوید کاپرفیلد متهم به آزارگری زنان شد! title
دیوید کاپرفیلد یکی از مشهورترین شعبده‌باز‌های تاریخ به سوءرفتار جنسی با زنان متهم شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.