کد خبر: ۱۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
باشگاه پرسپولیس شایعه حضور دونادونی روی نیمکت این تیم و انتقال یحیی به گل‌گهر را تکذیب کرد.

پرسپولیس به شایعات عجیب گل محمدی واکنش نشان داد

مخاطب۲۴ :‌ جلد یکی از روزنامه‌های ورزشی به خبری عجیب اختصاص داشت:"دونادونی روی نیمکت پرسپولیس، یحیی در راه گل‌گهر". شایعه غافلگیرکننده که برخی از هواداران پرسپولیس را هم تحت تاثیر خود قرار داده بود و حالا بلافاصله با لحنی محکم از سوی باشگاه تکذیب شده است.

باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود اعلام کرده که یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس به یکدیگر متعهد هستند و هنوز یک سال از قراردادشان باقی مانده است. نکته جالب اینکه پرسپولیس در این اطلاعیه تاکید کرده که اگر قراردادی هم در کار نبود، برای تمدید وارد مذاکره با این سرمربی می‌شد.

 

در بیانیه قرمز‌ها آمده است:

" بعد از مشکلات و بحران‌هایی که متاسفانه برای رقیب سنتی پیش آمد انتظار آن را داشتیم که با موجی از حاشیه‌ها و شایعات متنوع علیه پرسپولیس روبه‌رو شویم. این انتظار هم طولانی نشد و هر روز با موضوع و هجمه جدید مواجه می‌شویم که از سویی هواداران‌مان را بیمناک می‌سازد و از جانب دیگر تمرکز و آرامش تیم را هدف می‌گیرد. آخرین مورد از این دست جریان‌سازی‌ها، به تکرار شایعه جدایی سرمربی تیم و احتمال حضور مربیان خارجی مربوط می‌شود که از اساس آن را رد می‌کنیم.

بار‌ها اعلام شده است یحیی گل‌محمدی حداقل برای یک فصل دیگر قرارداد دارد. باشگاه پرسپولیس و او هر دو نسبت به این تعهد پایبند هستند. اگر قراردادی در کار نبود قطعا برای مذاکره و تمدید اقدام می‌شد. او به عنوان سرمربی، مورد حمایت مدیریت باشگاه است و تا این لحظه که از جانب وی و چه در باشگاه، هیچ صحبتی غیر از این مطرح نبوده است، چه رسد به این که صحبتی درباره مربی دیگری در گرفته باشد.

اطمینان داریم که این روند خبرسازی‌ها ادامه خواهد داشت و شاید تا دربی و با اوج گرفتن رقابت در جدول لیگ، افزون شود. از این رو به هواداران اعلام می‌کنیم که بدون توجه به این مسایل و مشغول کردن ذهن و وقت‌شان به اخبار بی‌اساس، روی حمایت از تیم محبوب خود متمرکز باشند. "

با این بیانیه شاید بسیاری این برداشت را داشته باشند که تکلیف نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده روشن شده است. البته پیش‌تر یحیی گل‌محمدی نیز تاکید کرده بود که تا پایان قراردادش و در صورت علاقه پرسپولیس در این تیم خواهد ماند.

در صورتی که یحیی فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس باشد، با عبور از برانکو ایوانکوویچ، باسابقه‌ترین مربی تاریخ این باشگاه در لیگ برتر خواهد شد.|ورزش سه 

برچسب ها: پرسپولیس گل‌گهر
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
امیرحسین کجاست؟ title
پسر ۱۴ ساله اهل گرگان بعد از ۵ روز مفقودی همچنان پیدا نشده است.
با ۴ میلیارد تومان در این مناطق تهران خانه بخرید title
اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما ۴ میلیارد تومان است، این گزارش را از دست ندهید.
واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو title
سردار آزمون در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خاطره جالبی از مورینیو تعریف کرد.
شیدا مقصودلو کیست؟ title
در ادامه بیوگرافی شیدا مقصودلو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر خارجی اش ژوزه مورایس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید.
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران title
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره‌ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ‌زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
بالاخره هر روز قهوه بخوریم یا نه؟ title
اگر شما یکی از افرادی هستید که هر روز قهوه می‌نوشید و به این فکر می‌کنید که این عادت چه بلایی سر بدن شما می‌آورد، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این موضوع مهم بیشتر بدانید.
آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ title
هر یک از ما برای خواب به شکل و مدل خاص خود عادت داریم. آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ آیا دلایل علمی در این زمینه وجود دارد؟
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.