کد خبر: ۱۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
منصوری معاون اجرایی رئیسی در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در زمینه کناره گیری وی، تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.

شایعه کناره گیری معاون اجرایی رئیسی تکذیب شد

مخاطب۲۴ :  معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: اولویت دولت، تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالاست.

محسن منصوری در حاشیه نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به این استان در روز‌های آتی، اظهار کرد: در این سفر هم ملاقات مردمی هم نشست با نخبگان و هم نشست با اهالی صنعت و معدن و تجارت در دستور کار است. پروژه‌های مختلفی هم در موضوعات متفاوت به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از مهمترین آن‌ها مربوط به حوزه نفت و گاز با سرمایه‌گذاری حدود ۱ و نیم میلیارد دلار است.

 

وی افزود: خط دوم راه‌آهن اهواز - اندیمشک اجرایی و عملیاتی شده که اعتباری حدود ۳ هزار میلیارد تومان برای آن صرف شده است. در حوزه آب و برق و نیرو هم مجموعا حدود ۶ هزار میلیارد تومان آماده افتتاح است که با حضور رییس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری با بیان این‌که «دو پروژه بیمارستانی آماده افتتاح است»، یادآور شد: یکی از آن‌ها که کاملاً آماده افتتاح است پروژه بیمارستانی امام حسن مجتبی (ع) با ۸۰۰ تخته‌خواب است که در همین روز‌ها با حضور رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

منصوری تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه آماری از پروژه‌های نیمه‌تمام اعلام کرده که حدود ۳ هزار همت تأمین منابع لازم دارد. یعنی شاید حدود ۳۰ سال پروژه نیمه‌تمام با مسیر‌های معمولی تامین منابع در سطح کشور موجود است، اما به دنبال شیوه‌های متفاوت تأمین مالی برای اجرایی‌شدن آن هستیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری تأکید کرد: اولویت دولت تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالاست. در خوزستان نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم که باید اول آن‌ها را تکمیل کنیم. دولت هم به دنبال آغاز پروژه‌های تازه هم نیست و تلاش می‌کند همین پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل سازد.

وی یادآور شد: از جمله تصمیمات این جلسه تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد با مشارکت بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی بود تا هرکدام از این بنگاه‌ها آورده‌ای برای استان خوزستان در حوزه تولید و صنعت داشته باشند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری افزود: بانک‌های مختلف هم پذیرفتند ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در خدمت بنگاه‌های اقتصادی استان خوزستان قرار دهند. در حوزه راه هم یکی دو مجموعه برای احداث آزادراه‌ها در استان خوزستان اعلام آمادگی کردند و در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و شیلات هم تصمیمات خوبی گرفته شد.

منصوری در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در زمینه کنار رفتن وی، تصریح کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.|ایسنا

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران title
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره‌ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ‌زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
بالاخره هر روز قهوه بخوریم یا نه؟ title
اگر شما یکی از افرادی هستید که هر روز قهوه می‌نوشید و به این فکر می‌کنید که این عادت چه بلایی سر بدن شما می‌آورد، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این موضوع مهم بیشتر بدانید.
آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ title
هر یک از ما برای خواب به شکل و مدل خاص خود عادت داریم. آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ آیا دلایل علمی در این زمینه وجود دارد؟
حرارت تلفن همراه موجب ناباروری مردان می‌شود؟ title
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حرارت تلفن همراه موجب ناباروری در مردان می‌شود.
همه چیز درباره طلاق احسان وسولماز، زوج عاشق ماه عسل title
زن و شوهر عاشق برنامه ماه عسل احسان علیخانی هم بعد از ۱۵ سال طلاق گرفتند.
تتلو در زندان چه کارهایی انجام می دهد؟ title
الهام رحیمی فرد، وکیل مدافع تتلو از روند محاکمه و رسیدگی به این پرونده می‌گوید.
دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند! title
دختر بچه ۱۰ سال‌های که از نظر روحی و روانی شرایط نامناسبی داشت و گوشی او مملو از صحنه‌های قتل و خشن بوده، همبازی‌اش را در محله مسعودیه با ضربات چاقو به قتل رساند!
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.