به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون:حسن پوراسکندری، مدیر بیمههای آتش سوزی این شرکت، از برنامه ریزی برای تقویت حضور در فضای فروش مبتنی بر درگاههای آنلاین، تقویت شعب و سیاستهای نوین برای آموزشهای اثربخش نمایندگان سخن گفت.
او همچنین بر برنامه ریزی برای تقویت خرده فروشی سخن گفت و اظهار داشت: با سیاستهایی که تا کنون اتخاذ کرده ایم، موفق شدیم بیش از ۵۰ درصد پورتفوی در نظرگرفته شده خود را تأمین کرده و در ادامه برای تکمیل پورتفوی خود بنا داریم تا ارتباط با کارگزاران را نیز تقویت کنیم.
مدیر بیمههای آتش سوزی بیمه تعاون در این خصوص تشریح کرد: با توجه به ضرورت فرهنگسازی هرچه بیشتر برای بهره مندی عموم مردم از خدمات بیمهای و نیز، تقویت پوششهای بیمهای در مواقع وقوع حوادث، بر آن شدیم تا ضمن گسترش شبکه فروش، نسبت به افزایش فروش در رشته آتش سوزی مسکونی، غیرصنعتی، انبار و صنعتی و در راستای افزایش انگیزش شعب، نمایندهها و کارگزاران نیز فعالیت کرده باشیم.
پوراسکندری در ادامه درباره تفاوت و مزایای بیمه آتشسوزی بیمه تعاون در مقایسه با سایر شرکتها نیز بیان داشت: ما تلاش میکنیم تا محصولی را ارائه دهیم که در مقایسه با سایر شرکتها متنوعتر و جذابتر باشد و در دید مردم تفاوتی را ایجاد کنیم تا بتوانیم آن را به فروش برسانیم.
مدیر بیمههای آتش سوزی بیمه تعاون در ادامه افزود: در یکی از کارهای انجام شده، بیمه تعاون اقدام به فروش بیمه نامههای آتش سوزی طرح منازل مسکونی و اصناف در قالب چندین دفترچه و با طرحهای بسیار متنوع کرده و با برگزاری چندین جشنواره فروش، تجربه و نتایج خوبی بدست آورده است.
وی در ادامه گفت: درحال حاضر با همکاری سایر مدیریتهای فنی بیمه تعاون طرحهای مشترکی را ارائه میدهیم، به گونهای که علاوه بر جذاب بودن آن، مردم کمترین مبلغ حق بیمه را پرداخت کنند و یا بیمه نامه را بدون پرداخت حق بیمهای دریافت کنند.
وی افزود: طرح مشترکی را با بیمههای زندگی ارائه دادهایم که براین اساس وقتی بیمه عمر توسط مشتریان خریداری میشود، بیمه آتشسوزی به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار میگیرد و بیمه تعاون هزینه آن را پرداخت میکند.