کد خبر: ۱۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
در این متن به معرفی تعدادی از بهترین گوشی های قاتل پرچم دار در سال ۲۰۲۳ می‌پردازیم که قابلیت‌ها و مشخصات گوشی‌های پریمیوم را با قیمتی پایین‌تر در اختیارتان خواهند گذاشت.

بهترین گوشی های قاتل پرچم دار در سال ۲۰۲۳

مخاطب۲۴ :‌ گوشی‌های پرچم دار پرسودترین محصولات برای کمپانی‌های گوشی ساز به شمار می‌روند. با این وجود بسیاری کاربران بنا به دلایل مختلف علاقه‌ای به خرید این دسته گوشی‌های گران قیمت ندارند.

به همین دلیل در سال‌های اخیر دسته جدیدی در طبقه‌بندی گوشی‌های هوشمند ایجاد شده که «قاتل پرچم دار» نام دارد! در این دسته از محصولات، گوشی‌هایی حاضر هستند که قابلیت‌های پریمیوم و هم‌تراز پرچم داران را با قیمت‌هایی بسیار مناسب‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

 

البته قاتلان پرچم دار طبیعتا در برخی ویژگی‌ها و مشخصات، پایین‌تر از گوشی‌های پریمیوم بازار قرار می‌گیرند. با این حال، قیمت بسیار مناسب‌تر این گوشی‌ها، آن‌ها را به محصولاتی بسیار باارزش‌تر در مقایسه با پرچم داران مهم بازار تبدیل می‌کند.

در صورتی که شما هم قصد خرید یک گوشی قدرتمند را داشته؛ اما تمایلی به صرف هزینه گزاف یک پرچم دار را ندارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید؛ چرا که در ادامه به بررسی تعدادی از بهترین گوشی‌های قاتل پرچم دار در سال ۲۰۲۳ خواهیم پرداخت.

گوگل پیکسل ۷

بهترین گوشی های قاتل پرچم دار در سال ۲۰۲۳

گوگل مدت‌هاست که با قیمت‌گذاری بسیار رقابتی روی گوشی‌های پریمیوم سری پیکسل خود تاثیر بزرگی روی بازار گذاشته است.

به دنبال موفقیت دو گوشی پیکسل ۶ و پییکسل ۶ پرو در بازار، گوگل نسل جدید این محصولات، سری Pixel ۷ را با همان طراحی آشنا رونمایی و عرضه کرد.

پیکسل ۷ از یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی اولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتز بهره می‌برد که کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته و تصاویر چشم‌نوازی را پیش چشمتان قرار خواهد داد.

علاوه بر این، پیکسل ۷ از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که تصاویر بسیار خوبی را ثبت می‌کند. همچنین تکنولوژی هوش مصنوعی گوگل که همواره در میان تمامی کمپانی‌های گوشی‌ساز سرآمد بوده، بار دیگر در Pixel ۷ هم حاضر بوده و عملکرد ایده‌آلی دارد.

در این میان، قابلیت Super Res Zoom و بزرگنمایی هشت برابری در کنار عملکرد مثال‌زدنی مد پرتره و فیلمبرداری خوب این دوربین نیز دوربین گوشی جدید گوگل را شانه به شانه پرچم داران چند هزار دلاری بازار قرار می‌دهد.

قاتل پرچم دار جدید گوگل همچنین از تراشه اختصاصی G۲ بهره می‌برد. این تراشه به‌راحتی از پس تمامی امور روزانه بر می‌آید؛ اما ممکن است در حین اجرای برخی بازی‌های پرجزئیات کمی کاربر را به دردسر بیندازد!

عملکرد نرم افزاری نیز مثل همیشه گل سرسبد قابلیت‌های پیکسل ۷ به شمار می‌رود. به طور خاص، این گوشی از نسخه‌ای مخصوص از اندروید ۱۳ تحت نام Pixel Experience بهره می‌برد که تجربه کاربری بسیار تمیز و روانی را به کاربران ارائه می‌دهد.

در کنار تمامی قابلیت‌های شگفت انگیز Pixel ۷، عمر باتری پایین را باید مهم‌ترین نقطه ضعف آن دانست. این باتری قادر است با استفاده معمولی حدود یک و نیم روز کاربر را همراهی کند.

همچنین شارژ سریع این دستگاه نیز ۱.۵ ساعت به طول می‌انجامد که با استاندارد سال ۲۰۲۳ کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد.

به‌طور خلاصه، پیکسل ۷ گوگل را باید یکی از بهترین گوشی‌های قاتل پرچم دار در سال ۲۰۲۳ دانست که توانسته قابلیت‌هایی نظیر صفحه نمایش بسیار باکیفیت، دوربین شگفت‌انگیز، تراشه کارآمد و ابط کاربری روان را با قیمتی بسیار مناسب به علاقمندان هدیه کند.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اف‌ای

بهترین گوشی های قاتل پرچم دار در سال ۲۰۲۳

تاخیر‌های ناشی از کمبود قطعات، عرضه Galaxy S۲۱ FE به بازار را با تاخیر‌های فراوانی روبرو کرد. با این حال سرانجام سامسونگ موفق شد این قاتل پرچم دار جذاب ۷۰۰ دلاری خود را به عنوان جانشینی شایسته برای گلکسی اس ۲۲ روانه بازار کند.

این گوشی طراحی بسیار جذابی داشته و از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی اولد بهره می‌برد که رزولوشن تمام اچ دی پلاس را ارائه کرده و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز دارد. این صفحه نمایش همانند بسیاری گوشی‌های دیگر سامسونگ، رنگ‌بندی، دقت و وضوح فوق‌العاده‌ای داشته و حاکی از چیره‌دستی سامسونگ در ساخت پانل‌های اولد است.

گلکسی اس ۲۱ اف‌ای همچنین از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کرده و شش گیگ رم دارد. این مشخصات فنی برای انجام اکثر امور روزمره کاملا کافی‌ست. با این حال اگر قصد داشته باشید بازی‌هایی مثل فورتنایت را با حداکثر جزئیات روی آن اجرا کنید، احتمالا با مشکلاتی روبرو خواهید شد!

متاسفانه شارژدهی باتری این گوشی چنگی به دل نمی‌زند و عدم تجهیز آن به شارژ سریع هم باعث شده عملکرد سیستم باتری این گوشی پایین‌تر از انتظار باشد.

در بخش دوربین، سامسونگ گوشی Galaxy S۲۱ FE را به سه لنز متفاوت مجهز کرده که در کنار یکدیگر عملکرد قابل دفاعی را ارائه می‌دهند. با این حال ماژول دوربین این گوشی در برابر پرچم داران گردن‌کلفتی مثل گلکسی اس ۲۲ اولترا حرف چندانی برای گفتن نخواهد داشت!

این کیفیت پایین‌تر ماژول دوربین اس ۲۱ اف‌ای خصوصا در دوربین سلفی مشهودتر است.

به‌طور کلی، سامسونگ توانسته با گلکسی اس ۲۱ اف‌ای مجموعه‌ای از قابلیت‌های مورد نیاز اکثر کاربران را با قیمتی بسیار مناسب در اختیارشان قرار دهد؛ بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی قاتل پرچم دار آبرومند در سال ۲۰۲۳ را دارید، Galaxuy S۲۱ FE یکی از بهترین گزینه‌هاست.

ایسوس زنفون ۹

بهترین گوشی های قاتل پرچم دار در سال ۲۰۲۳

اگر به دنبال یک گوشی کوچک و جمع و جور می‌گردید که بتواند شانه به شانه پرچم داران غول‌پیکر حرکت کند، ایسوس زنفون ۹ گزینه مورد نظر شماست!

این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی امولد بهره می‌برد که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش متغیر تا سقف ۱۲۰ هرتز دارد.

اندازه کوچک این قاتل پرچم دار ایسوس باعث می‌شود که به‌سادگی بتوانید آن را در جیب خود جا دهید.

ایسوس همچنین نهایت تلاش خود را به کار برده که Zenfone ۹ را تا جای ممکن به محصولی قدرتمند تبدیل کند. در همین راستا شاهد استفاده از تراشه بسیار قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در این گوشی هستیم که عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازی‌های موبایلی داشته و معمولا داغ نمی‌کند.

زنفون ۹ همچنین هشت گیگ رم در اختیار داشته و قادر است مالتی تسکینگ کامل را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهد.

بعلاوه، علیرغم اندازه کوچک، زنفون ۹ همچنین عمر باتری شگفت‌انگیزی هم داشته و قادر است با هر بار شارژ دو روز کاربر را همراهی کند. شارژ سریع ۳۰ واتی این دستگاه نیز با این که فوق‌العاده نیست؛ اما کاملا کافی به شمار می‌رود.

تنها نکته مثبت Asus Zenfone ۹ را باید دوربین دوگانه آن دانست که علیرغم عملکرد نه چندان بد، در حد و اندازه‌های سایر گوشی‌های در این بازه قیمتی نیست. البته این به معنای بد بودن ماژول دوربین این گوشی نیست. با این حال، نمی‌توان سیستم دوربین را جزو نقاط قوت این گوشی قلمداد کرد.

زنفون ۹ به‌طور کلی یکی از بهترین گوشی‌های قاتل پرچم دار سال ۲۰۲۳ است که با اندازه کوچک و عملکرد بسیار قدرتمند خود برای تمامی پرچم داران قدرتمند و گرانقیمت بازار خط و نشان می‌کشد.

شیائومی ۱۲ تی پرو

بهترین گوشی های قاتل پرچم دار در سال ۲۰۲۳

افرادی که به دنبال یک گوشی کارآمد با طراحی جذاب و بروز می‌گردند؛ اما قصد ندارند رقمی سرسام‌آور برای خرید یک پرچم دار هزینه کنند، می‌توانند شیائومی ۱۲ تی پرو را به‌عنوان گزینه‌ای ایده‌آل در نظر داشته باشند.

طراحی این گوشی مطابق با استاندارد‌های روز انجام شده؛ اما در ساخت آن هیچ گونه استانداردی برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک و رطوبت کسب نشده است.

بارزترین ویژگی گوشی Xiaomi ۱۲T Pro را باید صفحه نمایش آن دانست که اندازه‌ای ۶.۷ اینچی داشته و از پانل‌هایی امولد با نرخ رفرش متغیر ۳۰ تا ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

این صفحه نمایش کنتراست مناسبی داشته و روشنایی فوق‌العاده‌ای دارد.

همانند سایر گوشی‌های شیائومی، این محصول هم از رابط کاربری MIUI بهره می‌برد که عملکرد بسیار خوبی داشته؛ اما پر از اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده است.

دیگر نقطه قوت قاتل پرچم دار جدید شیائومی را نیز باید در مشخصات سخت افزاری و پردازشی آن دانست. غول گوشی‌سازی چین محصول جدید خود را به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز کرده و از هشت گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی در آن بهره برده است.

به این ترتیب Xiaomi ۱۲T Pro قادر است جدیدترین و پرجزئیات‌ترین بازی‌های روز را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند.

علاوه بر این، عمر باتری دستگاه نیز کاملا قابل قبول بوده و شارژ سریع ۱۲۰ واتی آن قادر است در کمتر از سی دقیقه باتری را شارژ کند.

شیائومی ۱۲ تی پرو همچنین در بخش عکسبرداری و فیلمبرداری هم عملکرد بسیار خوبی داشته و با بهره‌گیری از یک حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیسکلی در شرایط نوری مناسب تصاویر خوبی می‌گیرد.

از سوی دیگر دوربین فوق عریض این گوشی هم عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌دهد؛ هرچند که حسگر ماکرو واقعا چیزی به عملکرد این ماژول دوربین اضافه نمی‌کند.

در مجموع، شیائومی ۱۲ تی پرو را نیز باید یکی دیگر از قاتلان پرچم دار مهم سال ۲۰۲۳ دانست که می‌تواند جایگزینی مناسب برای برادران قدرتمند و گرانقیمت سری شیائومی ۱۲ خود باشد.

وان پلاس ۱۰ تی

بهترین گوشی های قاتل پرچم دار در سال ۲۰۲۳

پایان‌بخش لیست بهترین گوشی‌های قاتل پرچم دار سال ۲۰۲۳ هم OnePlus ۱۰T است که علیرغم برخی نواقص جزیی در مقایسه با پرچم داران، با برچسب قیمتی پایین‌تر از ۸۰۰ دلار خود توانسته به محصولی درخور و باکیفیت تبدیل شود.

مهم‌ترین مشخصه OnePlus ۱۰T سخت افزار بسیار قدرتمند به کار رفته در آن است که دقیقا هم‌تراز با قدرتمندترین پرچم داران بازار خواهد بود!

این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد که قادر است قدرتمندترین بازی‌های موبایل مثل فورتنایت یا گنشین ایمپکت (Genshin Impact) را با بالاترین تنظیمات ممکن اجرا کند.

همچنین باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی هم قادر است یک روز کامل کاربران را همراهی کند و شارژ سریع ۱۵۰ واتی آن هم می‌تواند گوشی را ظرف سی دقیقه شارژ کند.

در این میان، رابط کاربری اکسیژن او اس نیز دیگر برگ برنده این قاتل پرچم دار است که تجربه‌ای روان و سریع از اندروید را به کاربران ارائه می‌دهد.

وان پلاس ۱۰T همچنین از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی اولد با نرخ رفرش ۱۰ هرتز بهره می‌برد. البته میزان روشنایی این صفحه نمایش کمی پایین‌تر از پرچم داران بزرگ بازار است.

به دلیل کلاس قیمتی وان پلاس ۱۰ تی خبری از حضور دوربین‌های هاسلبلاد در این گوشی نیست. همین اتفاق در کنار عدم حضور لنز تله فوتو باعث شده که ماژول دوربین این گوشی علیرغم عملکرد قابل قبولی که دارد به هیچ وجه در حد و اندازه سایر مشخصات و قابلیت‌های آن نباشد.

OnePlus ۱۰T نیز یکی دیگر از قاتلان پرچم دار مهم سال ۲۰۲۳ است که ضمن برخورداری از مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمند، عمر باتری شگفت‌انگیزی هم داشته و از یک صفحه نمایش بسیار باکیفیت بهره می‌برد. البته روشنایی نسبتا پایین صفحه نمایش و عملکرد نه چندان قدرتمند باتری مهم‌ترین نقاط ضعف این گوشی به شمار می‌روند.

جمع بندی: بهترین قاتل پرچم دار در سال ۲۰۲۳ کدام گوشی است؟

مسلما سرمایه‌گذاری روی یک گوشی که قابلیت‌های پرچم داران را با قیمتی پایین‌تر ارائه می‌کند، بسیار ارزشمندتر از خرید یک گوشی پریمیوم و گرانقیمت است.

گوشی‌های معرفی شده در این لیست همگی محصولاتی توانمند هستند و قابلیت‌هایی نظیر دوربین باکیفیت، سخت افزار قدرتمند، عمر باتری طولانی، شارژ سریع و صفحه نمایش بسیار جذاب را با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر از گوشی‌های پرچم دار در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند؛ بنابراین فارغ از این که گوشی را برای انجام بازی، عکسبرداری و یا حضور در شبکه‌های اجتماعی خریداری می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت قاتلان پرچم دار را انتخاب نمایید.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
سانسور یکی از خالکوبی‌های امیر تتلو توسط خبرگزاری قوه قضائیه! title
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد. متهم مقصودلو در پایان این جلسه دادگاه گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم.
ماجرای جالب اولین دیدار عاشقانه رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی title
رضا داوودنژاد در یک مصاحبه، خاطرات جالبی از آشنایی با همسرش تعریف کرده است.
حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه title
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
اولین تصویر از ترانه علیدوستی پس از ترخیص از بیمارستان title
تصویری تازه منتشر شده از ترانه علیدوستی پس از ترخیص از بیمارستان که در صفحه این بازیگر منتشر شده است را ببینید.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند title
در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.