کد خبر: ۱۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
با حکم دکتر احمد بهاروندی، عباس خسروانی به عنوان معاونت اعتبارات بانک کارآفرین منصوب شد.

معاونت اعتبارات بانک کارآفرین منصوب شد

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک کارآفرین :دکتر بهاروندی در مراسم معارفه معاونت اعتبارات بانک کارآفرین که با حضور اعضاء هیئت مدیره و هیئت عامل بانک کارآفرین و همچنین جمعی از اعضاء هیئت عامل بانک پارسیان برگزار شد، با اشاره به شاخص‌های مالی بانک کارآفرین تاکید کرد: در شبکه بانکی، بانک کارآفرین بعنوان بانکی خوشنام شناخته می‌شود که این امر حاصل زحمات تمام همکاران بانک در ستاد و شعبه است.

وی با تقدیر از ناصر صنعتی نژاد عضو سابق هیات مدیره بانک که به عنوان عضو ناظر بر معاونت اعتبارات بانک تلاش شایانی در سال‌های اخیر متحمل شده بود، تاکید کرد:معاونت اعتبارات یکی از معاونت‌های مهم بانک است به گونه‌ای که بخش بزرگی از درآمد بانک حاصل از عملکرد این معاونت است و این امر در سال‌های گذشته به خوبی انجام شده و امیدواریم با تغییرات اخیر شاهد موفقیت‌های بیشتر بانک باشیم.

بهاروندی با اشاره به شاخص‌های همچون کفایت سرمایه، کاهش npl بانک و... این شاخص‌ها را نشان از تجربه، تخصص و تسلط آقای صنعتی نژاد بر حوزه اعتبارات بود و امیدواریم حضور آقای خسروانی با سابقه درخشان شان در این بخش بتواند کمک شایانی به بانک کارآفرین در آینده داشته باشد.

ناصر صنعتی نژاد مشاور عالی مدیرعامل و عضو سابق هیات مدیره بانک با ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در معاونت اعتبارات بانک از سال ۹۵ تا کنون، موفقیت‌های این بخش را نتیجه همراهی اعضای هیات مدیره؛ مدیران و کارکنان بانک خواند و گفت: یکی از مهمترین مزایای بانک کارآفرین نیروی انسانی متخصص و همراه است که باعث شده عملکرد بانک در سنوات گذشته مثبت بوده و خوشنامی بانک همواره حفظ شود.

در ادامه این مراسم محمدخورسندی رییس هیات مدیره بانک نیز ضمن تقدیر از آقای صنعتی نژاد، برای آقای خسروانی آرزوی موفقیت در سمت جدید کرد و افزود: بدنه سالم و با نشاط بانک کارآفرین موجب تداوم سلامت مالی بانک است و امیدواریم با تغییرات جدید در معاونت اعتبارات شاهد تداوم موفقیت‌ها و رشد شاخص‌ها باشیم.

مهدی سیف علی شاهی دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز با اشاره به سابقه بانک کارآفرین در شبکه بانکی، موفقیت‌های بانک کارآفرین را حاصل زحمات کسانی خواند که از ابتدا پایه‌های بانک را با تخصص و تجربه بنا کرده اند و گفت: شفافیت شاخص‌های بانک کارآفرین جزو دارایی‌های بانک است و امیدواریم که با تجربه‌ای که آقای خسروانی دارند شاهد تداوم رشد شاخص‌ها و عملکرد بانک باشیم.

در ادامه این جلسه عباس خسروانی معاونت جدید اعتباری بانک کارآفرین نیز با ابراز خرسندی از حضور در بانک کارآفرین تصریح کرد: امیدوارم تغییرات جدید منشا خیر باشد و تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا از این پس نیز شاهد رشدبیشتر شاخص‌های مالی باشیم.

گفتنی است عباس خسروانی پیش از این معاونت اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان را به عهده داشت.

 
برچسب ها: بانک کارآفرین
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.