کد خبر: ۱۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
مدیر صرافی شربیانی جزئیات تحویل ۲۳۰ هزار یورو پول را به صورت نقدی به مدیرعامل استقلال توضیح داد.

جزئیات تحویل ۲۳۰ هزار یورو به مدیرعامل باشگاه استقلال!

مخاطب24:بیانیه دوم سازمان خصوصی‌سازی علیه علی فتح‌الله‌زاده و اقداماتی که او در بحث مالی باشگاه استقلال انجام داده، یک جنجال دیگر را در فضای فوتبال به راه انداخته است. در این اطلاعیه آمده که فتح‌الله‌زاده برخلاف اظهارنظر خود در برنامه هفته گذشته فوتبال برتر مبلغ ۲۳۰ هزار یورو را برای واریز به حساب سانتاکلارا به صورت نقدی از صرافی شربیانی تحویل گرفته است. او از طریق یک صرافی دیگر مبلغ ۹۰ هزار یورو به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز کرده و تایید شده، اما سرنوشت ۱۴۰ هزار یورو نامعلوم است!

محمد شربیانی مدیر صرافی مورد نظر سازمان خصوصی سازی و علی فتح‌الله‌زاده، اما می‌تواند جزئیات این ماجرا را بهتر و شفاف‌تر بیان کند. شربیانی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در این باره این‌طور توضیح داد: «ابتدا باید نکته‌ای را بگویم؛ از کسی که مدیرعامل یک باشگاه است، انتظار می‌رود یک‌سری موارد را درباره موضوعات مالی بداند. ایشان طوری در برنامه هفته پیش فوتبال برتر صحبت کردند که ۳ حالت دارد؛ یا اینکه اطلاع ندارند، یا دروغ می‌گویند یا هردو مورد!»

مدیر تضامنی صرافی شربیانی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «اسناد من کاملا شفاف است. اوایل آبان ماه سال گذشته بود که آقای فتح‌الله‌زاده شخصا چندین بار با بنده تماس گرفتند و گفتند به باشگاه سانتاکلارا بدهکار هستیم و اگر پول را ندهیم پنجره‌مان بسته می‌شود و بازیکن را باید پس بدهیم و از این جور حرف‌ها. ایشان خواستند که پول را هرطور شده به حساب سانتاکلارا واریز کنیم که من به ایشان اعلام کردم برای فوتبالیست‌ها انتقال پول سخت است. از ایشان خواستم یک نماینده از باشگاه سانتاکلارا به تهران یا دوبی یا ترکیه بیاید تا پول را به صورت نقدی (CASH) پرداخت کنم. گفتند که آن‌ها قبول نمی‌کنند. خدا شاهد است که من دنبال این بودم پولی از بیت‌المال کم نشود و به همین خاطر برای حواله پول کاری انجام ندادم.»

شربیانی افزود: «چند روز بعد آقای فتح‌الله‌زاده تماس گرفتند و گفتند نماینده محبی قبول کرده که در تهران پول را به صورت نقدی از ما بگیرد و آن را به ما تحویل بده. در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۱ همکار من آقای رضا خادمی به باشگاه استقلال رفت تا ۲۳۰ هزار یورو را به صورت نقدی به آقای فتح‌الله‌زاده تحویل بدهد. واقعیتش را بخواهید به ایشان اعتماد نداشتم و به همکارم گفتم آنجا بایست و امضای خودشان را که پای حواله پول می‌زنند، ببین. در نهایت این اتفاق نیفتاد و ما ۲۳۰ هزار یورو را به آقای فتح‌الله‌زاده تحویل دادیم و جالب بود که شخصا هم این پول را تحویل گرفتند.»

 


مدیر صرافی خبرساز همچنین گفت: «من تابه حال ندیده بودم که مدیرعامل باشگاه پولی که برای جای دیگر است را نقدا در داخل باشگاه تحویل بگیرد. به هر حال به خواست آقای فتح‌الله‌زاده این اتفاق افتاد و ما همان‌جا قراردادی نوشتیم. ما از ایشان رسید نخواستیم و بعد از مشورت با وکلایم قراردادی نوشتیم که بعدا برای انتقال پول به مشکلی نخورند. از طرف دیگر من ۶۰ هزار یورو از حساب‌های قبلی به باشگاه استقلال (در زمان مدیریت آجورلو) بدهکار بودم و بعد از تحویل ۲۳۰ هزار یورو آن پول را کم کردیم و نهایتا برای ۱۷۰ هزار یوروی باقی مانده رسید گرفتیم و با باشگاه استقلال تفاهم‌نامه امضا کردیم. وکلایم گفتند قرارداد نوشته شود که اگر بعدا پول پرداخت نشد، از طریق فیفا بتوانیم پولمان را پس بگیریم.»

از شربیانی پرسیدیم که آیا مبلغ ۱۷۰ هزار یورو را از باشگاه استقلال پس گرفتید؟ او پاسخ داد: «باشگاه استقلال می‌خواست یک چک به من بدهد برای ۱۵ روز بعد، ولی قبول نکردم. نهایتا حرفی گفتند که ۱۵ روز دیگر پس می‌دهیم. در نهایت هم پول را پس ندادند. البته ما، چون در گذشته با باشگاه استقلال زیاد کار کرده بودیم حساب‌های مختلفی به یورو و دلار و فرانک سوئیس داشتیم و اگرچه نه به آن مبلغ ۱۷۰ هزار یورو که مبلغی پایین‌تر از باشگاه طلبکار هستم.»

او در پاسخ به این پرسش که اکنون از باشگاه استقلال طلبکار است یا نه، گفت: «من به طور دقیقه ۳۸ دلار، حدود ۳۰ یورو و هزار فرانک سوئیس که به دادگاه عالی ورزش (CAS) واریز کرده بودم، از باشگاه استقلال طلبکار هستم.»

شربیانی در پایان افزود: «برایم نکته‌ای بسیار عجیب است. آقای فتح‌الله‌زاده در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که پول محبی را خودش پرداخت کرده است، من سوالم این است که اگر آن پول را خودش داده، پس این ۲۳۰ هزار یورویی که از من گرفته را چه کار کرده است؟ صرافی من کاملا رسمی است و اینکه می‌گویند در تبریز هم هستیم درست نیست. ما در تهران هستیم و هیچ مشکلی هم نداریم.»

منبع: ورزش سه

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازداشت داروفروشی که تاریخ انقضای دارو‌ها را تمدید می‌کرد title
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش دارو‌های غیرمجاز و تاریخ‌گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیرشده بیش از ۵۰هزار قلم انواع داروی تاریخ‌مصرف‌گذشته، نایاب و کمیاب کشف شد.
مرگ مردی که با کلیه خوک زندگی می‌کرد title
مردی که اولین پیوند کلیه خوک در جهان را دریافت کرده بود، درگذشت.
علائم اولیه آلزایمر در کدام قسمت بدن ظاهر می‌شود؟ title
محققان اظهار کردند که علائم اولیه آلزایمر در دهان فرد آشکار می‌شود.
عروس، مرد از آب درآمد title
مرد جوان اندونزیایی وقتی متوجه شد، زنی که۱۲ روز است با او ازدواج کرده، درواقع مردی است که خود را به‌جای زن جا زده است شوکه شد.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز دو زن title
به‌دنبال مرگ مشکوک دو زن در دو پرونده جداگانه و شکایت خانواده آنها، دختر یکی از آن‌ها و شوهر دیگری بازداشت شده‌اند.
چه نکات مهمی را باید قیل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی استوک بدانیم؟ title
بسیاری از مردم تمایل دارند کامپیوتر‌های دست دوم را خریداری کنند، زیرا قیمت آن‌ها بسیار کمتر از کامپیوتر‌های نو است.
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.