به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :نشریه الکترونیکی ارتباطات با هدف مطالعه بیشتر و عمیقتر مطالب تخصصی نشریه و همچنین تمرکز بر خبرهای مورد نیاز کارکنان شامل اطلاعات مفید مخابراتی برای ذی نفعان است.. نشریه الکترونیکی ارتباطات شرکت مخابرات ایران با سابقه بیش از ۲۵ سال و رسیدن به ۲۷۵ شماره، اکنون به صورت الکترونیکی و با هدف افزایش تعامل بین بخشی کارکنان با مجموعه روابط عمومی شرکت و ارائه تولیدات رسانهای و خبری مرتبط با هدف آگاهی بخشی برای کارکنان و همچنین، مشتریان و ذی نفعان شرکت رونمایی شد.
همگام با پیشرفتهای حوزه مدیریت متمرکز فناوری و به منظور استفاده از مزایای ارتباط دوجانبه با مشتریان، پرتال نشریه الکترونیکی سازمان علاوه بر نسخه کاغذی راه اندازی شده تا به عنوان درگاهی برای مطالعه سریعتر مطالب مخابراتی برای کارکنان و دیگر مخاطبان و ذی نفعان باشد.
همچنین امکان دسترسی به آرشیو شمارههای پیشین نشریه ارتباطات و امکان جستجو بر اساس موضوع و شماره مجله از امکانات مهم و قابل استفاده در پرتال الکترونیکی نشریه ارتباطات است.
بخشهای دیگری مانند دسترسی به پربازدیدترین اخبار، مشاهده تمام محتوای نشریه هم به صورت pdf و هم به صورت محتوای قابل استفاده در word از دیگر بخشهای مهم این پرتال الکترونیکی است.
بر این اساس، علاوه بر امکان پوشش اخبار بیشتر مخابرات مناطق و تحقق گستره یکپارچه سازی رسانهای حوزه مخابرات در سراسر کشور، با این رونمایی کاهش هزینه قابل توجهی در بخش ارتباطات سازمانی شرکت مخابرات ایران ایجاد میشود.
مخاطبان فصلنامه ارتباطات آنلاین در سراسر کشور میتوانند با استفاده از درگاه واحد ertebatat.tci.ir و بخشها و زیرمنوهای مختلف آن، مطالب مورد نیاز خود را در فصلنامه در تمام بخشها اعم از تلفن ثابت، اینترنت، یادداشت، مقاله، اخبار حوزه فناوری، گفتگوهای سازمانی و دیگر سرویسها با سهولت و سرعت بیشتری دریافت کرده و علاوه بر آن از امکان کامنت گذاری، نظردهی و دیگر امکانات متنوع و کاربرپسند سایت آنلاین فصلنامه ارتباطات استفاده کنند.