به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛این بانک همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش مبادلات مالی، ساعت کاری سامانههای ساتنا و پایا را در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان افزایش داد که بر این اساس خدمات انتقال وجه بین بانکی تحت سامانههای پایا و ساتنا با مبالغ خُرد و کلان در روزهای پایانی سال در دستور کار قرار گرفت و از این رو به درخواست مشتریان در سامانه پایا در مجموع ۸۷۷ هزار درخواست و همچنین ۱۹۰ هزار درخواست تحت سامانه ساتنا طی روزهای ۲۵ تا ۲۹ اسفندماه در بانک ملی ایران ثبت و صادر شده است.
به عبارت دیگر بانک ملی ایران در سه روز کاری ۲۵، ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه به درخواست مشتریان و متقاضیان، روزانه به طور میانگین ۳۰۲ هزار حواله از طریق سامانه پایا و ساتنا به حساب مشتریان در سایر بانکها انتقال وجه انجام داده است.
درضمن تعداد حوالههای صادره در این ایام در بانک ملی ایران در مقایسه با بیشینه تعداد در سال قبل رشد داشته است.
لازم به ذکر است، متقاضیان این خدمت میتوانند با افتتاح یکی از انواع حسابهای جاری، پسانداز و مدتدار بانک ملی ایران نسبت به انتقال وجه به حساب خود یا سایر افراد در سایر بانکها در همان روز اقدام کنند.