کد خبر: ۱۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
ژوزه مورینیو هنوز تصمیم جدی درخصوص پیشنهاد 120 میلیون یورویی عربستانی‌ها برای فصل بعد نگرفته است.

پیشنهاد 120 میلیونی عربستان برای مورینیو

مخاطب۲۴ : پیشنهاد عربستانی‌ها به ژوزه مورینیو جدی‌تر از هر زمان دیگری است. او حق انتخاب میان سه گزینه را دارد: تیم ملی عربستان، النصر و یا الهلال. این چیزی است که روزنامه کوریره دلا اسپورت در شماره امروز خود به آن اشاره کرده است.

در این گزارش آمده است:

 

صد و بیست میلیون یورو در ۲ سال هر کسی را وسوسه می‌کند، از جمله ژوزه مورینیو که هنوز منتظر دیدار معروف با دن فریدکین (مالک رم) است تا استراتژی‌های آینده رم و نحوه مدیریت سال آخر قراردادش را درک کند. صد و بیست میلیون یورو مربی را وسوسه می‌کند، اما مشخصا دستیاران او نیز در این پیشنهاد، یک فرصت (اقتصادی) برای تغییر زندگی خود می‌بینند. پس نمی‌توانیم او را سرزنش کنیم.

به همین دلیل است که چند روز پیش پیشنهادی از سوی مدیران عربستانی به دست مورینیو رسید و او بلافاصله همکارانش را جمع کرد تا آینده را با آن‌ها ارزیابی کنند. ایجاد یک فرضیه: ایده او این است که در سطح اول فوتبال اروپا بماند و - در صورت امکان - با رم ادامه دهد. او به طور ویژه می‌خواست صدای کسانی را بشنود که سال‌ها او را روی نیمکت دیگر تیم‌ها دنبال می‌کردند، کسانی که بخشی از تیم او هستند و به موفقیت‌های او کمک می‌کنند. در این میان، برخی از دستیاران مربی، بلافاصله با او موافقت کردند و کسانی نیز بودند که ترجیح می‌دهند این دستمزد بی‌سابقه را بهتر بررسی کنند.

سه انتخاب در عربستان پیش روی مورینیو قرار دارد: هدایت تیم ملی این کشور که در اولین بازی با پیروزی برابر آرژانتین خبرساز شد، یا مربیگری در یک باشگاه مورد نظر خود از میان الهلال و یا النصر (رودی گارسیا آماده بازگشت به فوتبال اروپاست). البته علاوه بر مربیگری، سعودی‌ها قصد دارند از او به عنوان سفیر این کشور استفاده کنند تا به طور فزاینده‌ای، اعتبار خود را در صحنه بین‌المللی فوتبال افزایش دهند.

به طور خلاصه، مورینیو می‌تواند به کارش در النصر و در کنار رونالدو ادامه دهد و یا حتی راهی الهلال شود که خواستار جذب لیونل مسی است. شرایط نیز اینگونه است که او قادر به فسخ قراردادش پس از یک سال است. او همچنین می‌تواند تا پایان مدت زمان ۲ ساله قراردادش در عربستان بماند و آن را تا سال ۲۰۲۶ و جام جهانی بعدی تمدید کند.

انتخاب بدی نیست. مطمئناً جذاب‌ترین پیشنهاد، النصر است که در حال حاضر علاوه بر کریستیانو رونالدو (که در ۹ بازی اول لیگ ۱۱ گل به ثمر رسانده)، با اوسپینا، لوئیز گوستاوو، تالیسکا، کونان و مارتینز، تیم مهمی نیز دارد. اما مهمتر از همه، یک رئیس با نفوذ در فوتبال عربستان در کنار اوست. مسلی آل معمر مرد شماره یک سابق لیگ عربستان و مرد مورد اعتماد شاهزاده محمد بن سلمان آل سعود؛ بنابراین مورینیو حتی با در نظر گرفتن نظر کادرفنی خود، در‌ها را به روی این پیشنهاد بست.

سعودی‌ها در کوتاه‌مدت اولتیماتومی به او تحمیل نکرده‌اند و به مربی فرصت می‌دهند تا در مورد این پیشنهاد فکر کند و آن را با توجه به تحولات شرایط با رم ارزیابی کند. فریدکین در چند روز اخیر در تریگوریا حضور داشته، تمرینات را تماشا کرده، اما با پرتغالی‌ها تماسی نداشته است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.