کد خبر: ۱۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر نسبت به محرومیت در نظر گرفته شده برای بازیکنانش واکنش نشان داد.

بی‌‌اعتنایی سرمربی گل‌گهر به حکم انضباطی

مخاطب۲۴ : سعید الهویی در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل ذوب‌آهن گفت: به لحاظ فنی بازی فردا برای ما به چند دلیل سخت و دشوار خواهد بود. در طول هفته هم تمام تمرکز ما روی این موضوع بود، چون دلایلی وجود دارد که بازی سختی خواهیم داشت. اولین موضوع سبک و مدل تیم ذوب‌آهن است. تیم‌های آقای تارتار با یک مدل به خصوص بازی و معمولاً آن را برای حریف سخت می‌کنند. بازی‌هایی که یک طرف آن ذوب‌آهن قرار دارد خیلی بازی‌های پرگل و یک‌طرفه‌ای نمی‌شود، چون به لحاظ ساختار دفاعی کار را برای حریفش سخت می‌کند و ما درباره سبک بازی این تیم کار کردیم تا بتوانیم پیچیدگی تیم ذوب‌آهن را ساده کنیم.

 


وی در ادامه گفت: موضوع دومی که وجود دارد این است که متأسفانه ما در این هفته چند بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم. علی‌اصغر عاشوری و اریک بایناما را به دلیل محرومیت نداریم. تیکدری، علیزاده و تبریزی را هم به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت و با تعداد نفرات کمتری فردا مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیریم. هر چند که ما به کیفیت تیمی‌مان، وحدت و یکپارچگی تاکتیکی تیم‌مان ایمان داریم. فردا وظیفه داریم که عملکردی از خودمان به جای بگذاریم تا جای خالی بازیکنانی را که در کنارمان نیستند، پر کنیم. این بازی برای ما در چنین شرایطی پیش آمده است و سعی می‌کنیم از این چالش بگذریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در واکنش به این موضوع که «اشتباهات داوری خیلی از تیم‌ها را به دردسر انداخته و باعث شده است که باشگاه‌ها بیانیه صادر کنند، آیا این موضوع به ضرر لیگ نیست؟»، گفت: فکر می‌کنم بهترین راه برای اینکه این مناقشات زودتر به پایان برسد این است که هرچه زودتر VAR را بیاوریم. مطمئناً تمام اعضای جامعه فوتبال از این داستان استقبال می‌کنند تا بتوانیم بیشتر از زیبایی‌های فوتبال لذت ببریم. امیدواریم و رویکرد ما این است که بدون اینکه فشاری روی عملکرد داوری بگذاریم، تیم داوری بهترین عملکرد را داشته باشد. ما چه ببریم و چه ببازیم در انتهای بازی از کادر داوری تشکر خواهم کرد، چون آن‌ها هم انسان هستند و جایی که اشتباهات سهوی باشد ما می‌گذاریم پای خصایص انسانی افراد و ما امیدواریم که تیم داوری فردا روز خوبی داشته باشد.

الهویی در پاسخ به این سؤال که موضعش درباره محرومیت‌هایی که برای بازیکن و مربی گل‌گهر پیش آمده است، چیست، گفت: موضع من همان موضع باشگاه است و فکر می‌کنیم عدالتی که باید اتفاق می‌افتاد، رخ نداده است. هر چیزی که ما درباره آن صحبت کنیم غیر از اینکه غبار فضا را بیشتر کند، فایده‌ای ندارد. من به‌عنوان یک انسان خودم و خانواده‌ام مورد ظلم قرار گرفتیم و دیگر نمی‌خواهم ادامه دهم. ما تمرکزمان را روی این می‌گذاریم که فردا یک فوتبال زیبا انجام دهیم. هر نتیجه‌ای که پیش می‌آید وظیفه ما این است که یک فوتبال زیبا به مردم نشان دهیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گل‌گهر می‌تواند روند رو به رشد هفته‌های گذشته‌اش در بازی‌های خارج از خانه را مقابل ذوب‌آهن هم ادامه دهد، گفت: درست است که ما در بیرون از خانه تیم خوبی بودیم و این به خاطر یک توانایی بوده است که در بخشی از بازی ما وجود دارد و درباره آن می‌توان ساعت‌ها صحبت کرد. ذوب‌آهن جزء تیم‌هایی است که ساختار منظم دفاعی دارد و بازیکنان دونده و پرتلاشی دارند. مطمئناً ما با رویکردی وارد زمین می‌شویم که بالاترین کیفیت را ارائه و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران راجع به اینکه شرایط کاری همزمانش در تیم ملی و گل‌گهر تا پایان فصل چگونه خواهد بود، گفت: من تمام تمرکزم در طول هفته گذشته، امروز و فردا برای بازی ذوب‌آهن است تا بهترین عملکرد فنی را در بازی فردا داشته باشیم.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.