به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :صفرزاده با اشاره به انواع خدمات غیر حضوری و برخط در صدور و پرداخت خسارات، همچنین انواع پوششهای بیمهای در بیمه ایران خاطر نشان کرد: برای آسایش و آرامش خاطر هموطنان، فعالین اقتصادی و سرمایهگذاری در زمینههای مختلف در اقصی نقاط کشور، انواع پوششهای بیمهای در تمامی رشته ها، توسط واحدهای اجرایی بیمه ایران ارائه میگردد تا مردم با آسودگی خاطر به فعالیت بپردازند.
معاون فنی بیمه ایران تاکید کرد: تمامی واحدهای اجرایی بیمه ایران، با برخورداری از نیروهای متعهد و متخصص، تلاشهای موثری برای رسیدگی و پرداخت بموقع خسارت بیمه گذاران و زیان دیدگان معمول نموده و در این راستا، در طول سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۹۴ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شده که از این مقدار حدود ۶۶ درصد مربوط به زیان دیدگان شخص ثالث حوادث رانندگی بیمههای اتومبیل بوده است.
صفرزاده گفت: این اقدامات در راستای تاکیدات حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و استراتژی و سیاستهای شرکت برای تادیه به موقع خسارت بیمه گذاران و زیان دیدگان و همچنین شفافیت و جلب رضایت بیمهگذاران در چارچوب ضوابط و مقررات از سوی تمامی همکاران در واحدهای اجرایی، ستادی صورت گرفته و بر اساس آمار خسارت کلیه پروندههایی که دارای مدارک کامل بودند در سال ۱۴۰۱ به صورت کامل تسویه شده به طوری که فقط در اسفند ماه ۱۴۰۱ بیش از ۴۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت در وجه زیان دیدگان حوادث رانندگی بیمهنامههای شخص ثالث اتومبیل توسط شرکت پرداخت گردیده است.
معاون فنی بیمه ایران اشاره نمود با توجه به این که سال ۱۴۰۲، سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری گردیده، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی با استفاده از ظرفیت گرانقدر خود شامل کارکنان، واحدهای شرکت و همکاران نماینده به واسطه پراکندگی شعب و شبکه نمایندگی در اقصی نقاط میهن عزیزمان، تمامی تلاشهای خود را برای ارائه پوششهای بیمهای به کلیه آحاد جامعه و خصوصاً کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور با رویکرد حمایت از آنان در جبران خسارتهای احتمالی معمول خواهد نمود.
وی توسعه بیمههای عمر را بعنوان یکی از ابزارهای کنترل تورم و ارائه تامینهای بیمهای به بیمهشدگان و بیمهگذاران برشمرد و تصریح کرد: شرکتهای بیمه از طریق صدور بیمه نامههای عمر، علاوه بر تامین و کاهش دغدغه بیمهگذاران، میتوانند با جمع آوری وجوه حق بیمههای بیمه نامههای صادره، نقش بسزایی را در مهار تورم و تامین مالی نیازهای تولید که تولید کنندگان از طریق سرمایه گذاری وجوه ذخایر بیمههای عمر ایفا نمایند که در این خصوص طرحهای بیمهای خاصی توسط بیمه ایران ارائه خواهد شد.
صفرزاده از تلاش و همدلی صورت گرفته توسط تمامی واحدهای اجرایی و ستادی و همکاران نماینده در ارائه خدمات بیمهای مناسب و شایسته (صدور و خسارت) به هموطنان تشکر و قدردانی نمود و گفت: در سال جاری نیز روند خدمتدهی بهینه به بیمهگذاران و زیان دیدگان ازطریق ارائه طرحهای جدید بیمهای، فراگیر نمودن پوششهای بیمهای موجود، ارائه و استفاده از بسترهای فناوری اطلاعات و توسعه الکترونیکی خدمات بیمهای که از اواخر سال قبل در بخش رسیدگی و پرداخت برخط خسارت مالی زیان دیدگان حوادث رانندگی و بیمه شدگان درمان تکمیلی شروع گردیده، ادامه خواهد داشت.
صفرزاده با تاکید مجدد برای تحقق شعار سال جاری بیان داشت: شرکت بیمه ایران علاوه بر ارائه خدمات بیمهای به بیمهگذاران و زیان دیدگان، بر اساس رسالت خود به عنوان بزرگترین شرکت بیمه و تنها بیمه دولتی آمادگی کامل و موثری برای تعامل و مشارکت با سایر شرکتهای بیمهای کشور در زمینه بیمه نامههای کنسرسیومی و ارائه پوششهای بیمههای اتکایی را نیز دارد.