به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :مهندس سلطانی در بازدید از این مراکز که به همراه جمعی از مدیران ستادی و معاونین شرکت انجام شد، با بیان اینکه برخورد با جرایم سرقت تجهیزات مخابراتی لازم است بازدارندگی لازم را داشته باشد، اظهار داشت: متاسفانه سرقت و تخریب تجهیزات مخابراتی، ضرر و زیان مادی و معنوی زیادی رابه شرکت مخابرات ایران تحمیل میکند و باعث آسیب رساندن به برند شرکت مخابرات ایران و نارضایتی عمده در مشتریان میشود.
وی افزود: امیدواریم با تلاشهای انجام شده در داخل و خارج از سازمان، شاهد کاهش سرقتهای فوق باشیم.
مهندس سلطانی با اظهار اینکه در سال جاری، تحقق هرچه بیشتر رضایت مندی مشتریان و تعامل دوسویه را سرلوحه کار و فعالیت قرار خواهیم داد، گفت: دستگاههای خدمت رسان همانند مخابرات با تلاش شبانه روزی به دنبال ایجاد بهترین ارتباط برای تامین رفاه مردم و مشتریان هستند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن بازدید از بخشهای مختلف مراکزمخابرات الغدیر، شهیدتوکلی و شهیدقندی، از نزدیک در جریان کارها و عملکرد بخشهای مختلف این مراکز در بخشهای پاسخگویی و ارتباط با مشتریان، قرار گرفت.
مهندس سلطانی در این بازدیدها ضمن قدردانی از زحمات همکاران، سالی سرشار از سلامتی و بهروزی برای آنان آرزو کرد.