به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بانک ملت:اپلیکیشن بانک پلاس که اواخر آبان ماه سال گذشته معرفی شده بود، طی مدت کوتاهی به رکورد یک میلیون کاربر رسید.
شایان ذکر است روابط عمومی بانک ملت برای معرفی این محصول جدید یکی از بزرگترین کمپینهای تبلیغاتی را در رسانههای مختلف اجرا کرد و این اپلیکیشن در هشتمین رویداد بزرگ فناوریهای مالی ایران نیز به عنوان محصول برتر سال در حوزه اپلیکیشنهای بانکی و مالی معرفی شد.
اپلیکیشن بانک پلاس در راستای پاسخ گویی به توجه روز افزون مشتریان به شبکههای اجتماعی از سوی معاونت برنامه ریزی و تحول و با راهبری بانکداری شخصی و بهبود مشتری بانک ملت طراحی و توسعه یافت. هدف از طراحی و پیاده سازی این محصول دسترسی کاربر به مجموعه خدمات پرکاربرد مالی و غیرمالی در یک محیط واحد است.