کد خبر: ۱۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت گرامیداشت "روز جمهوری اسلامی":
دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، در پیامی ضمن گرامیداشت دوازدهم فروردین که به‌عنوان روز «جمهوری اسلامی» نامگذاری شده است، تأکید کرد در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید» نامیده شده، سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان سازمانی که مأموریت اصلی آن حمایت از نیرو‌های مولد و پشتیبانی از کارآفرینان است، وظایف سنگینی در راستای تحقق این شعار بر عهده دارد.

دوازدهم فرودین، روز استقلال ملت ایران و تجلی ایمان و اراده آن‌ها است

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی ؛متن کامل پیام دکتر موسوی در گرامیداشت دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین در تاریخ کشور ما برگ زرینی از افتخارآفرینی ملتی است که پس از قیامی شکوهمند علیه استکبار جهانی و استبداد شاهنشاهی با پیام نفی وابستگی به قدرت‌های نامشروع عالم و با بصیرت و هوشمندی منبعث از فطرت و ایمان قلبی خود و با هدایت‌های داهیانه حضرت امام خمینی (ره)، نظام سیاسی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی را که کامل‌ترین صورت حاکمیت مبتنی بر استقلال از همه قدرت‌های دنیوی است، برگزیدند.
از این جهت روز جمهوری اسلامی ایران، در واقع روز استقلال ملت آزاده‌ای است که برای دستیابی به آرمان‌های والای خود با مجاهدت، استقامت و اراده‌ای پولادین، نور امید را در دل آزادی‌خواهان عالم برافروختند و از پس قرن‌ها حاکمیت ظلم و استبداد، پرچم عدالت را در مهد اسلام ناب محمدی و سرزمین تشیع علوی برافراشتند. اراده مردم ایران اسلامی در زمینه تحقق آرمان‌هایی متعالی همچون حاکمیت احکام اسلام و تحقق عدالت اجتماعی در عین استقلال سیاسی و اقتصادی، با وجود چهل‌وچهار سال خباثت‌های مختلف و مکرر دشمنان عنود ملت ایران نه تنها سست نگردیده، بلکه هر روز قوی‌تر و مستحکم‌تر شده و به جایی رسیده که امروز در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران با گنجینه‌ای عظیم از دستاورد‌هایی در حوزه‌های مختلف علم و فناوری و صنایع و عرصه‌های گوناگون خدمت‌رسانی، در نقطه اوج شکوه و اقتدار قرار گرفته است.
در این میان سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهاد‌های اجتماعی کشور، نقش اساسی در تحقق آرمان والای عدالت بر عهده داشته است که به‌رغم وجود برخی نقص‌ها و کمبود‌های ناشی از برخی کژکارکردی‌های گذشته، تا امروز دستاورد‌های بزرگی را در این راستا و در حوزه خدمات بیمه‌ای و درمانی رقم زده است. با این حال در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید» نامیده شده، سازمان تأمین‌اجتماعی در مقام نهاد حامی نیرو‌های مولد کشور و پشتیبان کارآفرینان به همراه مجموعه‌ها و شرکت‌های وابسته از جمله از جمله بانک رفاه کارگران، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) و سایر شرکت‌های اقتصادی تابعه سازمان، وظایف سنگینی بر عهده دارد که بخشی از اقتضائات آن، نقش‌آفرینی مؤثر در جهت پویایی عرصه‌های مختلف تولید کشور است؛ موضوعی که در راهبرد‌های هشت‌گانه تعیین شده در ابتدای دوره جدید مدیریتی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز بر اهمیت آن در قالب افزایش سودآوری مجموعه‌های اقتصادی این سازمان و نقش‌آفرینی مؤثر آن‌ها در حوزه‌های مختلف تولید و کسب و کار تأکید شده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یوم‌الله دوازدهم فروردین که به نام روز جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است، این روز بزرگ را به محضر ملت شریف ایران خصوصاً خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی و شرکای اجتماعی سازمان شامل بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران فرهیخته و کارآفرینان سختکوش و متعهد، تبریک و شادباش عرض می‌کنم و امیدوارم به برکت ماه مبارک رمضان و به‌واسطه عظمت شب‌های پرفیض قدر که در پیش داریم، خداوند متعال در سال پیش رو به همه ما توفیق خدمت‌گزاری بهتر و بیشتر به مردم شریف ایران اسلامی را عنایت بفرماید؛ ان‌شاءلله.
میرهاشم موسوی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.