کد خبر: ۱۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
بسیاری از ستاره های هالیوود برای دستیابی به شهرت و موفقیت از لذت های زندگی خانوادگی دست می‌کشند.

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

بسیاری از ستاره‌های هالیوود برای دستیابی به شهرت و موفقیت از لذت‌های زندگی خانوادگی دست می‌کشند. اما سلبریتی‌های زن بسیاری هم هستند که انتخاب دیگری داشتند و تصمیم گرفتند موفقیت حرفه‌ای خود را فدای خانواده و فرزندان شان کنند.

اوما تورمن

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

اوما تورمن با بازی در فیلم‌های «بیل را بکش» (Kill Bill) به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت و نقش او در این فیلم‌ها به یکی از ماندگارترین شخصیت‌های سینمایی بدل شد. با این حال، او در یکی از مصاحبه‌های خود پیش از تولد سومین فرزندش اذعان کرد که با احساس گناه ناشی از یک مادر شاغل بودن دست به گریبان است و همواره برای ایجاد تعادل میان زندگی شخصی و زندگی حرفه‌ای خود تلاش می‌کند. اوما حالا نقش‌های کوچکی در فیلم‌ها و سریال‌ها برعهده می‌گیرد و بیشتر وقت خود را صرف رسیدگی به ۳ فرزندش می‌کند.

جسیکا بیل

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

جسیکا بیل تا پیش از آشنایی با همسر حالایش، جاستین تیمبرلیک یکی از پرکارترین بازیگران زن هالیوود بود. این زوج در حال حاضر ۲ فرزند دارند. برای جسیکا زندگی خانوادگی اش بر شغلش ارجحیت دارد و او خود را فردی خانواده دوست می‌داند. به عقیده‌ی او، «مادر بودن دشوارترین کار دنیا، اما در عین حال، تجربه‌ای بسیار شگفت انگیز است.»

جسیکا سیمپسون

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

جسیکا سیمپسون در دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ خواننده‌ی بسیار مشهوری بود تا اینکه تصمیم به کنار گذاشتن حرفه‌ی خود گرفت. او حالا مادری تمام وقت برای ۳ فرزندش و تاجری موفق با شرکتی یک میلیارد دلاری است. نقش مادری الهام بخش جسیکا شد و او تصمیم به عرضه‌ی یک مجموعه لباس مخصوص زنان باردار گرفت. او معتقد است «مادر بودن بهترین فرصت و چالشی است که در زندگی اش به او اعطا شده است.»

هیلاری داف

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

هیلاری داف زمانی به خاطر بازی در نقش اصلی سریال نوجوانانه‌ی «لیزی مک گوایر» (Lizzie McGuire) یکی از محبوب‌ترین چهره‌های نوجوان بود و بعد‌ها نیز با ادامه‌ی فعالیت خود در زمینه‌های بازیگری و خوانندگی به اوج شهرت و محبوبیت رسید. با این حال، پس از به دنیا آمدن فرزند اولش، او تصمیم گرفت فعالیت حرفه‌ای خود را متوقف کند. هیلاری گرچه هنوز در برخی سریال‌های تلویزیونی نقش آفرینی می‌کند، اما بیشتر زمان خود را صرف رسیدگی به ۳ فرزندش می‌کند، چرا که به گفته‌ی خودش «از ابتدا می‌دانست که مادر بودن اولویت شماره یک زندگی او است».

کریستینا آگیلرا

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

کریستینا آگیلرا با آن صدای منحصر به فردش در اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ و اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ یکی از مشهورترین ستاره‌های موسیقی پاپ بود و جوایز ارزشمند زیادی هم دریافت کرد. با این حال، او پس از به دنیا آمدن فرزند اولش از کانون توجه عمومی فاصله گرفت. کریستینا حالا مادر ۲ فرزند است و گهگاه قطعاتی منتشر می‌کند، با این حال، زندگی خانوادگی اش برای او کماکان بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد.

آلیشا کیز

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

آلیشا کیز، برنده‌ی ۱۵ جایزه گرمی یکی از چهره‌های تأثیرگذار صنعت موسیقی است. او در سال ۲۰۱۰ ازدواج کرد و از آن زمان، صاحب ۲ فرزند شده است. آلیشا گرچه هنوز در حوزه‌ی موسیقی فعالیت دارد و به برگزاری تور‌های موسیقی می‌پردازد، اما خانواده و فرزندانش برای او در اولویت قرار دارند.

رابین رایت

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

رابین رایت ابتدا با سریال تلویزیونی مشهور «سانتا باربارا» (Santa Barbara) و سپس با فیلم موفق «فارست گامپ» (Forest Gump) به شهرت زیادی رسید. با این حال، او برای بزرگ کردن ۲ فرزندش از موفقیتی که به آن دست یافته بود، صرف نظر کرد. رابین در اینباره گفته: «من پشیمان نیستم و فکر می‌کنم ۴ سال تمام فرصت خواباندن فرزندانم را به خاطر حضور در تئاتر از دست دادم.» بنابراین برای او رها کردن زرق و برق هالیوود تصمیم دشواری نبود.

لیزا بونت

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

لیزا بونت که حالا مادر ۳ فرزند است، در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ با بازی در دو سریال کمدی «شوی کازبی» (The Cosby Show) و «دنیایی دیگر» (A Different World) به شهرت رسید. او بعداً با لنی کراویتز، خواننده‌ی راک ازدواج کرد و صاحب فرزند اولش، زویی کراویتز شد که خود حالا از ستاره‌های مشهور هالیوود است. لیزا پس از مادر شدن کار بازیگری را کنار گذاشت و تمرکز خود را بر روی نقش مادری اش گذاشت. او که در ازدواج دوم خود با جیسون موموآ صاحب ۲ فرزند دیگر شد، در حال حاضر به رسیدگی به آن‌ها مشغول است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
نوشیدنی که برای کودکان مفید نیست! title
در کنار همه گزینه‌های مناسبی که می‌توانید به عنوان نوشیدنی مفید برای کودکان در نظر بگیرید، انتخاب بعضی نوشیدنی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بچه‌ها ندارد، بلکه می‌تواند مضر باشد و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد
اطلاعیه زندان اصفهان درباره توماج صالحی title
اداره کل زندان اصفهان درباره عدم دسترسی توماج صالحی به تلفن اطلاعیه صادر کرد.
زری خوشکام درگذشت title
زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت.
طب ایرانی می‌تواند مکمل پزشکی نوین باشد title
رییس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از طب ایرانی به عنوان مکمل طب نوین نام برد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.