به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :دراین بازدید که با همراهی خدامی معاون امور استانها همراه بود مهندس شریفی با توجه به استراتژی شرکت مبنی بر ارائه خدمت در سامانه بیمه ایران من اظهار داشت:
در سال جدید همه همکاران در بیمه ایران میبایست گسترش خدمات بصورت برخط را سرلوحه قرار داده و برای آسودگی مردم خدمات بیمهای را در محل کار و زندگی به بیمه گذاران ارائه دهند. شریفی افزود همکاران ستادی نیز لازم است که هر مانع برای خدمت رسانی بهتر در این سامانه را رفع نمایند به طوریکه رضایت مردم و همکاران و نمایندگان جلب گردد. جمع آوری نظرات نمایندگان و همکاران میتواند کمک خوبی برای این منظور باشد.
شریفی ضمن تکریم زحمات همه همکاران نماینده آموزش مستمر و کاربردی ایشان را خواستار و جلب نظر نمایندگان را از عوامل موفقیت سامانههای نرم افزاری در شرکت دانست.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه ایران در این بازدید گزارش عملکرد استان در سامانه بیمه ایران من توسط طبیعی نژاد مدیر کل شعب استان ارایه و همکاران نیز نظرات و پیشنهادات خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند.
همکاران محترم برای مشاهده گزارش تصویری میتوانند به حسابهای کاربری اداره کل روابط عمومی در پیام رسانهای داخلی مراجعه نمایند.