به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بانک دی :در این بازدیدها که از شعب آیتالله کاشانی، انقلاب، بهارستان و شهرری انجام شد، مدیران ارشد بانک در جریان نحوه خدمات رسانی به مشتریان قرار گرفتند.
در این دیدارها همچنین بر رعایت بخشنامههای ابلاغی و نیز دستورالعملهای داخلی بانک در سال جدید تاکید شد.
گفتنی است مشتریان بانک دی در تمامی ساعات میتوانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویسهای آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک و همراه بانک (دی جت) دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانهروز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسشهای مشتریان است.
بانک دی با تشکیل ستاد استقبال نوروزی از هفته پایانی سال با افزایش ساعت خدمترسانی شعب، برنامهریزی برای تامین اسکناس در خودپردازها و خودگردانها و تعیین شعب و باجههای کشیک در ایام نوروز تدابیر لازم را برای خدمترسانی مطلوب به مشتریان در روزهای ابتدایی سال جدید به کار بسته است.