کد خبر: ۱۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
حالا در این به‌روزرسانی جدید قابلیتی به این پیام‌رسان اضافه شده است که به مدیران اجازه می‌دهد تا ورود اعضای جدید به گروه را تأیید یا رد کنند. با این ویژگی، مدیران می‌توانند از هجوم اکانت‌های اسپم به گروه‌ها جلوگیری کنند.

واتساپ خود را به روز کنید تا این قابلیت‌ها به آن اضافه شود

مخاطب۲۴ :‌ واتس‌اپ آپدیتی شد و حالا افزون بر امکان مشاهده گروه‌های مشترک خود با دیگر کاربران، می‌توانید کنترل بیشتری بر گروه‌های خود داشته باشید.

متا امروز از دو ویژگی جدید برای پیام‌رسان واتس‌اپ رونمایی کرده که هر دو مربوط به گروه‌ها هستند. تغییر اول قابلیت‌های کنترلی مدیران گروه‌ها را افزایش می‌دهد و تغییر دوم اجازه می‌دهد ببینید با سایر افراد چه گروه‌های مشترکی دارید.

براساس آن‌چه در وب‌سایت متا آمده است، اگر مدیر یک گروه در واتس‌اپ هستید و لینک عضویت در گروه خود را جایی به اشتراک گذاشته‌اید یا گروه را در یک کامیونیتی عضوپذیر کرده‌اید، هر کسی می‌تواند وارد گروه شما شود.

حالا در این به‌روزرسانی جدید قابلیتی به این پیام‌رسان اضافه شده است که به مدیران اجازه می‌دهد تا ورود اعضای جدید به گروه را تأیید یا رد کنند. با این ویژگی، مدیران می‌توانند از هجوم اکانت‌های اسپم به گروه‌ها جلوگیری کنند.

تغییر دوم اجازه می‌دهد ببینید با یک فرد به‌صورت همزمان در چه گروه‌هایی عضو هستید. برای مشاهده این گروه‌ها، کافیست نام شخص مدنظر خود را در صفحه اصلی واتس‌اپ جستجو کنید. حالا در میان نتایج، خط جداکننده‌ای تحت عنوان Groups in Common وجود دارد که در زیر آن می‌توانید گروه‌های مشترک خود را ببینید.

متا می‌گوید این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا راحت‌تر گروه‌های مشترک را پیدا کنید یا اگر می‌خواهید ببینید کاربر در گروه مدنظر شما عضو شده است یا خیر، سریعاً این اطلاعات را به‌دست بیاورید. این قابلیت از مدت‌ها قبل در پیام‌رسان تلگرام وجود داشت، اما حالا بالاخره در واتس‌اپ هم در دسترس قرار گرفته است.

متا می‌گوید عرضه این دو ویژگی را از امروز آغاز کرده است، اما شاید کمی طول بکشد تا به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این شرکت مدعی است که عرضه این قابلیت برای همه کاربران ممکن است چند هفته طول بکشد.

این شرکت از زمان عرضه قابلیت کامیونیتی تمرکز بیشتری را روی استفاده‌های گروهی از پیام‌رسان خود گذاشته است. به‌روزرسانی‌های امروز هم در ادامه همین تغییرات صورت پذیرفته‌اند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
خانم مجری سیتیزن امریکا از ایران رفت؟ title
ژیلا صادقی، مجری پرحاشیه صداوسیما که در ماه‌های اخیر بسیار مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی بود، به تازگی یک استوری عجیب و متفاوت منتشر کرد.
ارتباط استفاده از سیگار الکتریکی با صرف وقت در رسانه‌های اجتماعی title
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکان و نوجوانانی که هفت ساعت یا بیشتر در روز از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، دو برابر با خطر بیشتر مصرف سیگار سنتی یا سیگار الکترونیکی یا هر دو مواجهند.
اجرام مرموز در فضا که از وجود حیات فرازمینی حکایت دارند title
ستاره شناسان اجرامی مرموز را در فضا رصد کرده اند که احتمال می‌دهند نشانه وجود حیات در آنجا باشد.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
برگزیده
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.