به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بانک دی :این طرح که با هدف ارائه خدمات ویژه به پذیرندگان دستگاههای کارتخوان بانک دی آغاز شده است، خدماتی، چون پرداخت تسهیلات به صاحبان کلیه مشاغل از محل رسوب حسابهای متصل به کارتخوان پذیرندگان، خدمات ویژه اعتباری در زمینه انواع تعهدات شامل صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی داخلی ریالی، تخفیف در اخذ کارمزد وصول چک برای پذیرندگان و امکان اعطای تسهیلات خرد به بستگان درجه یک صاحب حساب را در بر میگیرد.
همچنین خدمات و محصولات جدیدی در آینده نزدیک به دستگاههای کارتخوان بانک دی افزوده خواهد شد.
متقاضیان نصب پایانههای فروشگاهی، در کوتاهترین زمان، امکان دریافت این خدمت را خواهند داشت و علاوه بر آموزش نحوه استفاده از دستگاه به پذیرندهها، خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته با اختصاص خطوط تلفن ویژه و سایر کانالهای ارتباطی برای آنها در نظر گرفته شده است.
متقاضیان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب و باجههای بانک دی در سراسر کشور مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ تماس حاصل نمایند.