به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از بیمه پاسارگاد:خداوند بزرگ و رحمان را شاکریم که توفیق خدمت به هم میهنان گرامی را عطاء فرمود، امید که در سایه الطاف الهی در سال ۱۴۰۲، شاهد توسعه روز افزون صنعت بیمه باشیم. در آستانه فرارسیدن سال نو برای همه عزیزان سلامت، شادکامی و برخورداری از تمامی نعمتهای خداوند را آرزومندم. بایسته است در سال نو، مهیای انجام وظیفه شویم و در راه توسعه روزافزون صنعت بیمه گام برداریم.
امید است شرکت بیمه پاسارگاد با رعایت اخلاق و رفتار حرفهای و عملکرد صادقانه اعتماد و اطمینان را در جامعه نسبت به خدمات خود به وجود آورده و به پشتوانه الطاف الهی و همت والای مدیران، کارکنان و نمایندگان، با گامهایی استوار در تحقق اهداف متعالی قدم بردارد.
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای موضوع فعالیت خود در انجام امور بیمهای و نیز به منظور ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، در سال جاری اقدام به امکان سنجی عرضه بیمه نامه تکمیلی بازنشستگی به صورت گروهی نمود و مقدمات اجرای طرح را به لحاظ امکانات سیستمی و نرم افزاری، امکان ارائه گزارشها و برنامههای آموزش شبکه فروش فراهم آورده است.
این شرکت با صدور بیش از ۷ میلیون و ۷۸۵ هزار فقره بیمه نامه عمر و تأمین آتیه و دستیابی به ۲۴ درصد سهم بازار بیمههای زندگی در پایان سال ۱۴۰۰ و کسب رتبه اول در بازار، توانست با طراحی و اجرای نرم افزار اختصاصی و جامع، منطبق با مقررات مصوب شورای عالی بیمه و با رعایت صحت و دقت در محاسبات، عملیات اجرایی (صدور، وصول، کارمزد، اتکایی و…) همراه با طراحی، تربیت و تجهیز سازمان فروش تخصصی برای عرضه بیمههای زندگی با تأکید بر آموزش، بازاریابی، مدیریت، کنترل و نظارت مطلوب (با حضور ۴۱ هزار و ۴۴۳ نماینده تخصصی فروش بیمه عمر و مدیریت بهینه منابع قابل سرمایه گذاری حاصل از فروش بیمههای زندگی) نسبت به رونمایی و اجرای طرح بیمه عمر و تأمین آتیه تکمیلی بازنشستگی اقدام نماید.
همچنین دستیابی به تولید حق بیمه در انواع رشتههای بیمه زندگی و غیر زندگی با تأکید بر طراحی و عرضه محصولات جدید بیمهای و ورود به بازارهای نوین؛ ایجاد تنوع بیشتر در سبد سرمایهگذاری به منظور سرمایهگذاری در بخشهای مختلف برای دستیابی به بازدهی مناسب جهت ایفای تعهدات آتی؛ استفاده از ظرفیت نقدینگی و قدرت سپردهگذاری شرکت در خصوص همکاری با بانکها؛ امکان استفاده از ظرفیت گسترده شبکه فروش عمر در توسعه فروش بیمههای آتشسوزی؛ ایجاد تنوع در عرضه بیمههای عمر و تأمین آتیه؛ بهسازی سیستم بیمههای عمر و تأمین آتیه؛ ایجاد باشگاه مشتریان بیمهگزاران عمر بیمه پاسارگاد و استفاده از ظرفیت آنها؛ پیادهسازی سیستم مدیریت دانش و جاری سازی آن در شرکت؛ ایجاد بخش امنیت در لایههای سخت افزاری؛ توسعه شبکه فروش توام با بازآموزی در عرضه محصول جدید مجتمعهای مسکونی با پوششهای مناسب؛ طراحی و توسعه بیمه جامع مجتمعهای مسکونی؛ توسعه بیمههای مسئولیت حرفهای شامل: نمایندگان بیمه، ارزیابان خسارت بیمه و سردفتران و …؛ طرح استفاده از ظرفیت موجود (تحریم نبودن شرکت) به منظور سهمگیری از دیگر شرکتهای بیمه تحریمی در بیمه باربری وارداتی؛ توسعه طرح استفاده از کارشناسان ارزیاب خسارت بیمهای دارای پروانه از بیمه مرکزی ج. ا. ایران به منظور حصول اطمینان بیمهگزاران در امر ارزیابی خسارت توسط کارشناسان بیطرف؛ بسترسازی و فراهم نمودن امکان نظرسنجی الکترونیکی از مشتریان در خصوص ارزیابی کیفیت خدمات؛ راه اندازی وبسرویس خدمات آنلاین در سایت شرکت؛ طرح ثبت و پرداخت الکترونیکی اعطای وام بیمه عمر و تأمین آتیه؛ ایجاد سیستم ثبت خسارت بیمههای عمر و تأمین آتیه در نرم افزار عمر و تأمین آتیه شرکت به منظور تجمیع عملیات مربوط به بیمههای عمر و تأمین آتیه در یک سیستم یکپارچه؛ انجام اصلاحات لازم در سیستمها و گزارشها به جهت شفافسازی بیشتر برای بیمهگزار و سهولت انجام کار را میتوان از جمله اقدامات اجرایی شرکت بیمه پاسارگاد در راستای اهداف بلندمدت برشمرد.
شرکت بیمه پاسارگاد با اتکاء به دانش و تجربه پیشکسوتان، استفاده از ظرفیت همکاران جوان و شوق و خلاقیت اعضای توانمند شبکه فروش خود توانسته زمینه ساز افتخاراتی در صنعت بیمه باشد که نوید بخش ایجاد تغییر برای همه افراد جامعه و استفاده کنندگان از خدمات بیمه است.