به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول و امیر مسعود رزازان معاون مالی بانک ملی ایران ضمن بازدید از بخشهای مختلف اداره کل مدیریت اطلاعات بانکی، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت عملکرد و اقدامات مثبت و سازنده این اداره کل قرار گرفتند و از زحمات و تلاشهای بی وقفه کارکنان این اداره کل تقدیر کردند.
دو عضو هیات عامل این بانک همچنین طرحهای در دست اقدام این اداره را مورد بررسی و نظارت قرار دادند و تدابیر و رهنمودهای لازم جهت بهبود و ارتقای سطح کیفی اجرای طرحها را مطرح کردند.
محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در جریان این بازدید با تقدیر از تلاشهای تمامی کارکنان این اداره، تعریف پروژههای مختلف و اجرای اقدامات لازم و مستمر برای بهبود عملکرد بانک در راستای رفع نیاز مشتریان را با اهمیت خواند.
وی با بیان این که ارائه خدمات مبتنی بر ارزش افزوده داده به مشتری یکی از مزیتهای رقابتی در بازارهای کسب وکار است افزود: با برنامه ریزی، تدوین سیاستگذاریها و طراحی هدفگذاریهای جدید براساس نیاز مشتریان و رصد زنجیرههای ارزش بازار موجب شتاب بخشی و تقویت جذب منابع جدید در بانک خواهد شد.
امیر مسعود رزازان معاون مالی بانک ملی ایران نیز در این بازدید طرحهای خاص این اداره را مورد بررسی قرار داد و از همکاری و همسویی این اداره با حوزه مالی بانک تقدیر کرد و گفت: یکی از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است، رصد شاخصهای مالی با هدف سودآوری بانک است.
رزازان در ادامه با بیان این که بانک ملی ایران در صنعت بانکداری محصولات نوین و خدمات منحصر به فردی را در اختیار دارد، نقش و جایگاه کارکنان در پیشبرد اهداف بانک را با اهمیت دانست.
در این دیدار لیلا رضایی رئیس اداره کل مدیریت اطلاعات بانکی بانک ملی ایران، ضمن معرفی توانمندیهای موجود و تشریح پروژهها و فعالیت بخشهای مختلف این اداره در تامین نیازهای داده و اطلاعات درون و برون سازمانی به ویژه وزارت اقتصاد و دارائی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی، گزارشهایی از اقدامات انجام شده در سال جاری و اهداف و برنامههای سال آتی ارائه داد.
در ادامه هر یک از مسئولان و کارشناسان در فضایی صمیمی پروژههای در دست اقدام را تشریح و با اعضای هیات عامل بانک گفتگو و تبادل نظر کردند.