مخاطب 24:میزکار مرکزی رتبهبندی معلمان در اطلاعیه شماره ۱۵ خود در مورد امکان ثبت اعتراض و درخواست بازبینی توضیحاتی ارائه داد.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اجرای مرحله اول قانون رتبهبندی معلمان و تعیین رتبه هر یک از همکاران در فرایند تعیین شده طرح مذکور، در راستای صیانت از حقوق همکاران محترم و تکریم معلمان عزیز امکان ثبت اعتراض و درخواست بازبینی در سامانه My.medu.ir فراهم شده است. مقتضی است ضمن فعال بودن میزهای پاسخگویی، اطلاعرسانی لازم و به موقع در این خصوص صورت پذیرد.
۱. همزمان با بارگذاری کارنامه در سامانه My.medu.ir همکاران با مراجعه به سامانه مربوطه امکان مشاهده کارنامه را دارند.
۲. مطابق مقررات برای هر یک از همکاران مهلت ۱۰ روزه جهت ثبت اعتراض در نظر گرفته شده است؛ لذا پس از مشاهده کارنامه مهلت ۱۰ روزه جهت ثبت اعتراض شروع خواهد شد.
۳. همکارانی که در روزهای گذشته نسبت به ثبت اعتراض و یا تایید کارنامه اقدام نمودهاند تا پایان مهلت ۱۰ روز امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند.
۴. همکارانی که نسبت به ثبت اعتراض اقدام نمودهاند میتوانند روزهای آتی نسبت به تکمیل فرآیند اعتراض اقدام نمایند. زمان، نحوه و شرایط مرحله تکمیلی ثبت اعتراض متعاقبا از طریق اطلاعیههای رسمی اعلام خواهد شد.
۵. به همکاران گرامی اطمینان خاطر داشته باشند، ثبت اعتراض و درخواست بازبینی به هیچ عنوان مانع از اجرای حکم صادر شده نخواهد شد و کلیه درخواستها به طور کامل و با رویکرد احقاق حقوق همکاران مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تغییر رتبه، صدور حکم از تاریخ مشمولیت قابل اجرا خواهد بود.
۶. شایسته است همکاران گرامی با حفظ آرامش در مهلت مقرر نسبت به تایید کارنامه و یا ثبت اعتراض در سامانه رتبهبندی اقدام نمایند.