به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :رییس هیات مدیره بیمه ایران افزود شرکتها بنا به دلایل متعدد از جمله تمایل سهامداران معمولا در پرداخت خسارت به مردم دچار نقصان و ضعف هستند، اما ما در بیمه ایران با طراحی سیستمهای پرداخت الکترونیک و برخی خسارت توانسته این گامهای بزرگی برداریم و آماده تعطیل کردن شعبات خسارتی و پرداخت خسارت به مردم در بستر سامانه بیمه ایران من در محل هستیم.
شریفی با اشاره به زلزله خوی ضمن تسلیت به حادثه دیدگان، حضور به موقع کارشناسان بیمه ایران در محل و پرداخت خسارت مردم را ناشی از توانگری مالی و فنی بالای دانست و اضافه کرد با هدایت هیات مدیرع شرکت در اربعین نیز شاهد خدمت رسانی بی منت و گسترده به زائرین بودیم.