کد خبر: ۱۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در بازدید از شرکت صنیع‌کاوه:
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به همراه سرپرست معاونت فروش و بازاریابی و مدیر فروش داخلی این شرکت از شرکت آهن و فولاد صنیع‌کاوه تهران بازدید کرد.

ظرفیت زنجیره فروش گروه فولاد مبارکه مزیت منحصربه‌فرد ماست

به گزارش مخاطب24به نقل از شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛محمدیاسر طیب‌نیا در بازدید از شرکت آهن و فولاد صنیع‌کاوه تهران، تأکید کرد: ظرفیت زنجیره فروش گروه فولاد مبارکه جزو مزیت‌های منحصربه‌فرد گروه است. متأسفانه در سال‌های اخیر از پتانسیل مراکز خدماتی به‌درستی استفاده نشده، اما خوشبختانه طی یک سال گذشته با سیاست‌گذاری صورت‌گرفته مبنی بر سرمایه‌گذاری در این بخش، استفاده از ظرفیت مراکز خدماتی در دستور کار قرار گرفته است. در این مسیر لازم است تا مراکز خدماتی به سمت شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی حرکت کنند و در نهایت این مراکز به‌صورت مکمل در کنار یکدیگر قرار گیرند و برای فولاد مبارکه زنجیره ارزش ایجاد کنند.

وی ضمن تقدیر از مدیرعامل و هیئت‌مدیره صنیع‌کاوه بابت اصلاحات انجام‌شده در این شرکت، سلامت و شفافیت ایجادشده در شرکت صنیع‌کاوه را در راستای اصلاحات انجام‌شده در کل گروه فولاد مبارکه دانست.

طیب‌نیا ضمن تأکید بر ایجاد هم‌افزایی در میان شرکت‌های خدماتی در ادامه افزود: شرکت فولاد مبارکه می‌تواند بخشی از اقدامات خود را بر عهده این مراکز بگذارد.

وی مراکز خدماتی را به رفتن به سمت طرح‌های نوآورانه تشویق کرد و افزود: شرکت‌هایی همچون آهن و فولاد صنیع‌کاوه تهران می‌توانند به سمت طرح‌های جدید و اقدامات توسعه‌ای حرکت کنند. هلدینگ فولاد متیل نیز باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود در مراکز خدماتی خود و استفاده از منابع موجود در آن‌ها حرکت به سمت اجرای طرح‌های نوآورانه در این مراکز را تسریع بخشد تا در نهایت هدف فولاد مبارکه مبنی بر تبدیل شدن به صنعت فولادی نوآور سرعت گیرد.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه افزود: در این زمینه ایجاد مراکز تحقیق و توسعه می‌تواند زمینه‌ساز کار‌های نوآورانه در شرکت‌های فولادی باشد. در حال حاضر سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در حوزه نوآوری چند صد برابر شده است.

طیب‌نیا تصریح کرد: راه‌اندازی مراکز خدماتی و خرده‌فروشی، یک شبکه مویرگی فروش در کشور ایجاد کرده و امید می‌رود با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و رفع مشکلات در این بخش، شاهد گسترش توزیع محصولات فولاد مبارکه در کل کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مدیران ارشد صنیع‌کاوه توصیه کرد که به شناسایی نیاز و دغدغه مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولاتشان بپردازند و در این مسیر هدف‌گذاری لازم برای جذب مشتری بیشتر و توسعه بازار فروش را در دستور کار قرار دهند.

به گفته طیب‌نیا، شرکت فولاد مبارکه با داشتن زنجیره کامل فولاد از سنگ تا رنگ همواره به سمت ایجاد ارزش‌افزوده حرکت کرده و همین موضوع نیز فولاد مبارکه را با سایر شرکت‌های فولادی متفاوت ساخته است. ازاین‌رو مراکز خدماتی نیز می‌توانند همگام با فولاد مبارکه در این مسیر گام بردارند و به سمت ایجاد ارزش‌افزوده حرکت کنند.

رضا حیدری، سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه نیز در این بازدید، ضمن تأکید بر مأموریت مهم مراکز خدماتی در توزیع محصولات فولاد مبارکه در کشور، اظهار کرد: مراکز خدماتی با حرکت به سمت طرح‌های توسعه‌ای و ایجاد فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری در این بخش، می‌توانند آینده روشنی را برای خود ترسیم کنند.

وی تصریح کرد: شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی یکی از اقداماتی است که اکنون در دستور کار مراکز خدماتی فولاد مبارکه قرار گرفته و امید می‌رود به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها باشیم.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
۵ صبحانه کم کالری برای لاغری title
بسیاری از کارشناسان تغذیه صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی روز می‌دانند. این بدان معنا نیست که صبحانه باید همانند ناهار سنگین و مملو از نشاسته و چربی‌ها باشد. در واقع، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب صبحانه‌ای کم کالری می‌تواند گزینه بهتری نسبت به صبحانه‌های پرکالری باشد.
استایل مجری جنجالی صدا و سیما در راه بازگشت از آمریکا! title
ژیلا صادقی مجری خبرساز صداوسیما که در ماه‌های اخیر در چند نوبت بابت پوشش متفاوتش روی آنتن تلویزیون به سوژه شبکه‌های مجازی تبدیل شده است؛
این میوه سبب کاهش وزن می‌شود title
افراد مسن، با گنجاندن انگور در رژیم غذایی خود، می‌توانند به طور بالقوه سلامت چشمشان را بهبود بخشند.
جزئیات جدید از ربودن "یسنا" title
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دو نفر از عاملان ربایش که یکی از آن‌ها در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بود، دستگیر شدند و پس از بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.